Warunki korzystania

Artykuł 1 - Definicje

W niniejszym dokumencie następujące terminy są zdefiniowane w sposób przedstawiony poniżej:
  1. Sprzedawca: osoba fizyczna lub prawna, która oferuje klientom i firmom produkty i / lub usługi zdalnie;
  2. Umawiająca się Strona:
    • Osoba fizyczna, która nie działa w imieniu swojej pozycji zawodowej lub firmy i zawiera umowę zdalną ze sprzedawcą;
    • Osoba fizyczna lub prawna, która działa w imieniu swojej pozycji zawodowej lub firmy i zawiera umowę zdalną ze sprzedawcą;
  3. Umowa zdalna: umowa zawarta wyłącznie za pośrednictwem jednego lub więcej sposobów zdalnej komunikacji dla zdalnej sprzedaży produktów i / lub usług w ramach systemu ustalonego przez sprzedawcę. Umawiająca się Strona prowizje YourSurprise.com do produkcji i wysyłania jednego lub więcej produktów za pośrednictwem witryny YourSurprise.co.uk;
  4. Okres refleksji: termin, w którym umawiająca się strona może skorzystać z prawa odstąpienia;
  5. Prawo do wycofania: możliwość przekazania umawiającej się stronie rozwiązania umowy zdalnej w okresie refleksji;
  6. Dzień: dzień kalendarza;
  7. Czas trwania transakcji: zdalne porozumienie dotyczące ciągłego dostarczania produktów i / lub usług, w odniesieniu do których zobowiązanie do świadczenia usług i / lub obowiązek świadczenia usług są rozłożone w czasie;
  8. Trwała Przewoźnik Danych: wszelkie środki, które umożliwiają kontrahentowi lub kupującemu zapisywanie danych osobowych w sposób umożliwiający dostęp do niezmienionej wersji tych informacji w dowolnym momencie w przyszłości.

Artykuł 2 - Tożsamość handlowca

YourSurprise.com BV: Działający pod nazwami: YourSurprise.com
(Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji o formularzu prawnym "BV")

Adres fizyczny:
Industrieweg 46
4301RS Zierikzee
Holandia

Numer telefonu: +44 (0) 2033180348
Godziny pracy:
Od poniedziałku do piątku, od 7:30 do 16:30
Adres e-mail:

Numer Izby Handlowej: 22057264 (Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji o tej Izbie Handlowej)
Numer identyfikacyjny VAT: NL.820845437B01b

Dane bankowe:
Rabobank
YourSurprise.com
Kod BIC: RABONL2U
Nr IBAN: NL36RABO0160595711

Artykuł 3 - Stosowanie

Poinformuj: Produkty z YourSurprise.com są spersonalizowane i dlatego nie mogą być zwracane.
  1. Niniejsze warunki mają zastosowanie do wszystkich kupców oraz do każdej zdalnej umowy zawartej pomiędzy kupującym a umawiającą się stroną.
  2. Przed zawarciem umowy zdalnej tekst tego dokumentu zostanie udostępniony kontrahentowi. Jeśli nie zostanie to w rozsądny sposób możliwe, przed zawarciem umowy zdalnej, fakt, że warunki są dostępne od sprzedawcy zostaną przekazane kontrahentowi, a jeśli kontrahent chce otrzymać kopię, można wysłać go jako tak szybko, jak to możliwe bez żadnych kosztów.
  3. W przypadku, gdy nie jest to rozsądnie możliwe, przed zawarciem umowy zdalnej fakt, że warunki sprzedaży są dostępne od sprzedawcy zostaną przekazane kontrahentowi, a jeśli umawiająca się strona chce otrzymać kopie, można być wysłane jak najszybciej bez żadnych kosztów. Jeśli umowa zdalna zostanie zawarta drogą elektroniczną, a następnie w odstąpieniu od powyższego podpunktu, przed zawarciem umowy zdalnej, tekst tych warunków zostanie udostępniony elektronicznie stronom umowy w taki sposób, aby umawiająca się strona może po prostu zapisać informacje na trwałym nośniku danych. W przypadku, gdy nie jest to rozsądnie możliwe, przed zawarciem umowy zdalnej, fakt, że warunki umowy mogą być przeglądane drogą elektroniczną zostaną przekazane kontrahentowi, a jeśli umawiająca się strona chce mieć elektroniczną kopię, można być wysłane jak najszybciej bez żadnych kosztów.
  4. W przypadku, gdy dodatkowe warunki produktu i / lub usługi będą miały zastosowanie poza warunkami i warunkami, nadal obowiązują drugie i trzecie podpunkty, aw przypadku gdy niektóre z nich są sprzeczne, wówczas strona kontraktująca może odwoływać się do obowiązujących warunków, które są najbardziej korzystne dla strony umowy.
  5. Jeśli wadliwy produkt zostanie dostarczony, kontrahent musi skontaktować się z YourSurprise.com telefonicznie (+44 (0) 2033180348), e-mail (info@yoursurprise.pl) lub czat.

Artykuł 4 - Produkty
  1. Jeśli produkt ma ograniczoną ważność lub warunki z nim związane, jest wyraźnie określone w opisie produktu.
  2. Produkty i / lub usługi towarzyszy pełny i dokładny opis przedmiotu oferowanego. Opis jest wystarczająco szczegółowy, aby umoŜliwić kontrahentowi dokonanie oceny produktu w odpowiedni sposób. Jeśli kupiec wykorzystuje zdjęcia, będzie to wiarygodna reprezentacja produktu i / lub usługi w ofercie. Jasne błędy lub błędy w oferowanych przedmiotach nie są prawnie wiążące dla kupca.
  3. Każdy opis przedmiotu zawiera wystarczające informacje, które są jasne dla strony umowy, jakie prawa i obowiązki są związane z akceptacją oferowanego produktu i / lub usługi. Obejmują one:
    • Cena, w tym podatki;
    • Wszelkie związane z tym koszty wysyłki;
    • Sposób, w jaki ma zostać zawarta umowa oraz działania konieczne do tego;
    • Zastosowanie prawa odstąpienia;
    • Sposób płatności, wysyłki lub realizacji umowy;
    • Okres, w którym akceptacja oferty, w tym ceny, pozostaje ważna;
    • Stawki dla zdalnej komunikacji powinny być obliczane na podstawie innych metod niż stawka podstawowa;
    • W jaki sposób umawiająca się strona może uzyskać zgodę na umowę, jeżeli porozumienie zostanie zarchiwizowane po jego zawarciu;
    • W jaki sposób umawiająca się strona może uzyskać informacje dotyczące zawarcia umowy o działaniach, które nie są pożądane dla strony umowy oraz sposobu, w jaki umawiająca się strona może wyłączyć umowę przed jej zawarciem;
    • Wszelkie języki inne niż angielski, w których można zawrzeć umowę;
    • Kodeks postępowania, który wiąże handlowca i sposób, w jaki ten kodeks postępowania może być dostępny elektronicznie przez umawiającą się stronę; i
    • Minimalny czas trwania umowy zdalnej powinien być zgodny z ciągłym lub okresowym dostarczaniem produktów i / lub usług.

Artykuł 5 - Umowa
  1. Umowa, pod warunkiem spełnienia warunku określonego w punkcie 5.4, wejdzie w życie w chwili, gdy umawiająca się strona zaakceptuje oferowany produkt i / lub usługę i spełnia odpowiednie warunki.
  2. Jeśli umawiająca się strona zaakceptowała umowę drogą elektroniczną, handlowiec niezwłocznie potwierdzi otrzymanie odbioru drogą elektroniczną. Dopóki potwierdzenie odbioru nie zostanie potwierdzone, umawiająca się strona może rozwiązać umowę.
  3. Jeśli umowa zostanie zawarta drogą elektroniczną, kupiec podejmie konieczne kroki technologiczne i organizacyjne w celu ochrony przekazywania danych i upewnienia się, że ma to miejsce w bezpiecznym środowisku internetowym. Jeśli umawiająca się strona wybiera elektroniczną metodę płatności, kupiec podejmie odpowiednie środki bezpieczeństwa.
  4. Kupujący może w granicach prawnych zbiera informacje dotyczące zdolności kontrahenta do wypełnienia zobowiązań płatniczych, jak również innych faktów i czynników, które są odpowiedzialne za zawarcie umowy zdalnej. Jeśli opierając się na tych informacjach kupiec ma powody, aby nie zawrzeć umowy, wówczas kupiec jest prawnie zmotywowany do odmowy przyjęcia zamówienia lub zażądania lub dołączyć specjalne warunki do realizacji zlecenia lub żądania.
  5. Kupujący wraz z produktem i / lub usługą dostarczy stronie zawierającej następujące informacje w formie pisemnej lub w taki sposób, aby umawiająca się strona mogła łatwo zapisać informacje na trwałym nośniku danych:
    • Fizyczny adres miejsca, w którym umawiająca się strona może złożyć skargę;
    • Warunki, na jakich umawiająca się strona może skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, a także wyraźne wskazanie, kiedy prawo odstąpienia od umowy nie ma zastosowania;
    • Informacje dotyczące istniejącej usługi i gwarancji po dokonaniu zakupu;
    • Informacje określone w artykule 4.3 niniejszych warunków i warunków, chyba że sprzedawca dostarczył te informacje stronie umowy przed zawarciem umowy;
    • Wymogi dotyczące rozwiązania umowy powinny być dłuższe niż jeden rok lub na czas nieokreślony.
  6. Jeśli sprzedawca zgodził się na powtarzające się dostawy produktów i / lub usług, warunek wskazany w poprzednim podpunkcie dotyczy tylko pierwszej instancji.

Artykuł 6 - Prawo odstąpienia od dostawy produktów
  1. Po zakupie dowolnego produktu umawiająca się strona może rozwiązać umowę bez wyjaśnienia w ciągu 14 dni. Okres ten rozpoczyna się z dniem otrzymania produktu przez zamawiającego lub w ich imieniu.
  2. W tym okresie kontrahent będzie zajmował się produktem i opakowaniem. Umawiająca się strona będzie rozpakować lub używać produktu tylko w takim zakresie, w jakim jest możliwe dokonanie oceny, czy chcą zachować produkt. Jeśli strona umowy zdecyduje się skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, zwróci produkt i wszystkie związane z nimi atrybuty, jeśli jest to możliwe w oryginalnym stanie i opakowania do sprzedawcy zgodnie z rozsądnymi i jasnymi instrukcjami dostarczonymi przez sprzedawcę.
  3. Powiadom: Produkty z YourSurprise.com są niestandardowe na zlecenie, dlatego nie mogą być zwracane. Jeśli zamówienie nie zostało prawidłowo wyprodukowane, poradzimy sobie za pośrednictwem naszego helpdesk.

Artykuł 7 - Prawa majątkowe
  1. Klient musi bezwzględnie i bezwarunkowo przestrzegać wszystkich praw własności intelektualnej i przemysłowej związanych z produktami dostarczonymi przez YourSurprise.com.
  2. Firma YourSurprise.com nie gwarantuje, że przedmioty dostarczone klientowi nie naruszają praw własności intelektualnej i / lub przemysłowej osób trzecich i nie przyjmują odpowiedzialności za wszelkie roszczenia osób trzecich w oparciu o przypuszczenie, że produkt dostarczony przez TwojeSurprise.com narusza wszelkie prawa osób trzecich.

Artykuł 8 - Prawo do wygaśnięcia wyjątków
  1. Jeśli umawiająca się strona nie ma prawa odstąpienia od umowy, wyjątki mogą być dokonane przez sprzedawcę tylko wtedy, gdy sprzedawca wskazał na czas przed zawarciem umowy.
  2. Wyjątki od prawa odstąpienia mają zastosowanie wyłącznie do produktów:
    • Które zostały wyprodukowane przez sprzedawcę do specyfikacji uzgodnionej z umawiającą się stroną;
    • Są wyraźnie osobiste;
    • Ze względu na ich naturę nie można zwrócić;
    • Który wiek lub zepsuć się szybko;
    • Do której cena jest związana z przesunięciami na rynku finansowym, nad którym kupiec nie ma kontroli;
    • W tym pojedyncze gazety i czasopisma;
    • Obejmuje nagrania audio i wideo oraz oprogramowanie komputerowe, którego pieczęć została złamana przez umawiającą się stronę.
  3. Wyjątki od prawa odstąpienia mają zastosowanie wyłącznie do usług:
    • W odniesieniu do zakwaterowania, transportu, restauracji lub rekreacji, które będą przeprowadzane w określonym terminie lub w danym okresie;
    • W przypadku świadczenia usługi przed upływem okresu refleksji, za wyraźną zgodą strony umowy;
    • Jeśli chodzi o zakłady i loterie.

Artykuł 9 - Ceny
  1. W okresie obowiązywania ceny podanej w produktach, ceny oferowanych produktów i / lub usług nie będą zwiększane, z wyjątkiem zmian stawek VAT.
  2. W odchyleniu od poprzedniego podpunktu kupiec może oferować produkty i / lub usługi o zmiennej cenie, jeśli są one powiązane z przesunięciami na rynku finansowym, nad którym kupiec nie ma kontroli. Związek z przesunięciami na rynku i fakt, że podane ceny są jedynie cenami orientacyjnymi, zostaną wyraźnie określone.
  3. Podwyżki cen zrealizowane w ciągu trzech miesięcy od zawarcia umowy są ważne tylko w przypadku, gdy nastąpią w wyniku przepisów prawnych lub warunków.
  4. Podwyżki cen zrealizowane po upływie trzech miesięcy od zawarcia umowy są ważne tylko w przypadku, gdy kupiec wyraźnie określi wzrost i:
    • Wynika to z przepisów prawa lub warunków; lub
    • Umawiająca się Strona jest upoważniona do rozwiązania umowy przed wejściem w życie podwyżki cen.
  5. Ceny podane dla produktów i / lub usług zawierają podatek VAT i są wymienione w funtach szterlingach (GBP).

Artykuł 10 - Zgodność i gwarancja
  1. Kupujący gwarantuje, że produkty i / lub usługi spełniają warunki umowy, specyfikacje podane w opisie produktu, uzasadnione oczekiwania dotyczące niezawodności i / lub funkcjonalności oraz wszelkich warunków prawnych i / lub wymogów regulacyjnych, określonych przez rząd w datę zawarcia umowy.
  2. Gwarancja oferowana przez sprzedawcę, producenta lub importera nie narusza praw i obowiązków strony zamawiającej wobec kupca, jeśli kupiec nie spełni obowiązków wynikających z prawa i / lub warunków umowy zdalnej.

Articolo 11 - Esecuzione e Spedizione
  1. Kupiec bierze największą uwagę przy przyjmowaniu i wykonywaniu zleceń produktowych oraz w ocenie wniosków o świadczenie usług.
  2. Punktem dostawy jest adres, który strona ujawniała kupującemu.
  3. Biorąc pod uwagę fakt, o którym mowa w art. 4 niniejszych warunków, kupujący wykonuje zaakceptowane zamówienia w profesjonalnym terminie nie dłuższym niż 30 dni, chyba że uzgodniono dłuższy okres dostawy. Jeśli YourSurprise.com podał konkretny okres dostawy, jest to wskazanie. Jeśli dostawa zostanie opóźniona lub zamówienie nie jest lub nie jest w pełni wypełnione, strona kontraktująca zostanie poinformowana o stanie w ciągu jednego miesiąca od daty złożenia zamówienia. W takim przypadku umawiająca się strona ma prawo do rozwiązania umowy bez żadnych kosztów, a także żądać poniesionych szkód.
  4. W przypadku rozwiązania zgodnie z poprzednim podpunktem kwota zapłacona przez zleceniodawcę kupca zostanie zwrócona w jak najkrótszym czasie w terminie 30 dni po rozwiązaniu.
  5. Jeśli dostarczenie zamówionego produktu okaże się niemożliwe, sprzedawca podejmie wysiłek, aby dostarczyć podobny produkt jako zamiennik. Najpóźniej po dostarczeniu kupujący poinformuje jasno i wyczerpująco, że został dostarczony artykuł zastępczy. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy nie mają zastosowania do przedmiotów zastępczych. Koszty wysyłki są pokrywane przez kupującego.
  6. Ryzyko związane z uszkodzeniem i / lub utratą produktu spoczywa na dostawie do momentu dostawy do Umawiającej się Strony, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej.
  7. Firma YourSurprise.com nie ponosi odpowiedzialności za błędy drukowania produktów w wyniku nieprawidłowych informacji dostarczonych przez kontrahenta. To samo dotyczy wszystkich innych informacji dostarczonych przez kontrahenta, w tym informacji dotyczących adresu i dostawy, itp.

Artykuł 12 - Czas trwania transakcji
  1. Umawiająca się Strona może w dowolnym momencie rozwiązać umowę na czas nieokreślony, biorąc pod uwagę uzgodnione warunki rozwiązania i maksymalny okres wypowiedzenia jednego miesiąca.
  2. Umowa zawarta na pewien okres czasu może mieć maksymalnie dwa lata. Jeśli umowa zawiera warunki rozszerzania zakresu zdalnego, o ile nie zostanie to wskazane przez kontrahenta, umowa zostanie przedłużona na czas nieoznaczony, a okres wypowiedzenia nie będzie krótszy niż miesiąc po przedłużeniu umowy.

Artykuł 13 - Płatność
  1. O ile nie ustalono terminu płatności, należności należne przez umawiającą się stronę muszą być wypłacone w ciągu 14 dni od daty dostarczenia produktu lub w przypadku umowy dotyczącej usług, w ciągu 14 dni od daty doręczenia zostały dostarczone.
  2. W przypadku, gdy umawiająca się strona nie zapłaci w uzgodnionym terminie, należna kwota zostanie podniesiona z innym kosztem administracji 2,50 zł za każdym razem.
  3. W przypadku niezapłacenia przez kontrahenta kupiec w granicach prawnych ma prawo do domagania się powiązanych kosztów poboru z przyczyn pod warunkiem, że zostaną one przekazane kontrahentowi przed ich odbiorem.
  4. Warunki umowy nie mogą przewidywać przedpłaty w wysokości 50% w przypadku sprzedaży produktów stronom umowy. W przypadku określenia przedpłaty, umawiająca się strona nie ma żadnych praw dotyczących wykonania odpowiedniego zlecenia lub usługi przed ukończeniem przedpłaty.
  5. Umawiająca się Strona jest zobowiązana do niezwłocznego zgłaszania nieprawidłowej informacji o płatności.

Artykuł 14 - Gwarancja
  1. Sprzedawca ma dostatecznie dostępną procedurę rozpatrywania reklamacji na miejscu i obsługuje skargi zgodnie z tą procedurą.
  2. Skargi dotyczące zawarcia umowy muszą zostać złożone kupującemu wraz z pełnym i jasnym opisem w rozsądnym terminie po stwierdzeniu przez kontrahenta wad.
  3. Sprzedawca zareaguje na złożone skargi w ciągu 14 dni od otrzymania skargi. Jeśli skarga pociąga za sobą przewidywalny czas odpowiedzi dłuższy niż 14 dni, to w ciągu 14 dni sprzedawca potwierdzi otrzymanie skargi i dostarczy stronie umowy wskazanie przewidywanego czasu odpowiedzi.
  4. Jeśli skarga nie może zostać rozwiązana poprzez wzajemną dyskusję, wynik sporu będzie następnie obsługiwany zgodnie z procedurą odwoławczą.

Artykuł 15 - Spory
  1. Jedynie prawo niderlandzkie ma zastosowanie do porozumień zawartych między kupującym a umawiającą się stroną i które są objęte niniejszymi warunkami.
  2. Sąd w miejscu prowadzenia działalności YourSurprise.com jest upoważniony wyłącznie do rozstrzygania sporów, chyba że sąd okręgowy jest również upoważniony. Niemniej YourSurprise.com zachowuje prawo zgłoszenia sporu do upoważnionego sądu zgodnie z prawem.
  3. Spór zostanie rozwiązany tylko wtedy, gdy kontrahent złożył wstępną skargę kupującemu w rozsądnym terminie.
  4. Zainteresowane strony będą odwołać się do sądu dopiero po dołożeniu wszelkich starań, aby rozstrzygnąć spór o wzajemną dyskusję.
  5. Spór musi być przedstawiony sądowi na piśmie nie później niż trzy miesiące po powstaniu sporu.
  6. Rozwiązywanie sporów online: http://ec.europa.eu/odr/

Artykuł 16 - Obowiązki Umawiającej się Strony
  1. Umawiająca się Strona zgadza się, że nie ma materiałów drukowanych na produktach i / lub opakowaniach, które mogą być interpretowane jako rasowe, seksualne lub w inny sposób dyskryminujące, a tym samym z naruszeniem prawa i / lub standardów moralności. Firma YourSurprise.com nie jest w stanie sprawdzić, czy produkty YourSurprise.com spełniają ten warunek.
  2. Umawiająca się Strona jest odpowiedzialna za dokładne sprawdzenie informacji dostarczonych firmie Yoursurprise.com w celności i kompletności. YourSurprise.com nie może w żaden sposób ponosić odpowiedzialności za sprawdzenie tych informacji pod względem poprawności lub kompletności.
  3. Umawiająca się Strona zwalnia firmę YourSurprise.com z wszelkich kosztów i szkód wynikających z faktu, że strona kontraktująca postępowała w sposób sprzeczny z warunkami określonymi w podpunktach 16.1 i 16.2.

Artykuł 17 - Własność intelektualna i prawa autorskie
  1. Bez uszczerbku dla postanowień wskazanych gdzie indziej w niniejszych warunkach firma YourSurprise.com zachowuje prawa i uprawnienia, do których jest uprawniona na podstawie praw autorskich.
  2. Wszelkie media utworzone przez firmę YourSurprise.com w ramach umowy, w tym między innymi projekty, szkice, rysunki, filmy, oprogramowanie, teksty, nagrania audio, pliki elektroniczne, inne materiały i produkty Surprise pozostają własnością YourSurprise.com , niezależnie od tego, czy zostały one przekazane kontrahentowi lub innej stronie trzeciej, chyba że uzgodniono inaczej.
  3. Wszelkie media dostarczone przez firmę YourSurprise.com, w tym między innymi projekty, szkice, rysunki, filmy, oprogramowanie, teksty, nagrania audio, (elektroniczne) pliki, inne materiały i produkty Surprise, będą używane wyłącznie przez umawiającą się stronę i nie mogą powielane, publikowane lub udostępniane w inny sposób osobom trzecim bez wyraźnej zgody YourSurprise.com, chyba że natura mediów oznacza inaczej.
  4. Firma YourSurprise.com zastrzega sobie prawo do wykorzystania wszelkich informacji uzyskanych w wyniku realizacji zleceń roboczych do innych celów, o ile informacje poufne nie są udostępniane osobom trzecim.
  5. Wszystko w witrynie jest wyłączną własnością YourSurprise.com i nie może być powielana lub publikowana w jakikolwiek sposób bez wyraźnej pisemnej zgody YourSurprise.com.

Artykuł 18 - Warunki dodatkowe lub sprzeczne

Warunki dodatkowe, które są sprzeczne z tymi warunkami, mogą nie być niekorzystne dla strony umowy i muszą być zapisywane na piśmie w taki sposób, aby umawiająca się strona mogła łatwo zapisać informacje na trwałym nośniku danych.
Oświadczenie o prywatności

Jakie informacje zbieramy na Twój temat?

Kiedy składasz zamówienie na stronie YourSurprise, poproś o informacje osobiste. Informacje te są wymagane, aby dostarczyć prezenty na odpowiedni adres i skontaktować się z Tobą, jeśli mamy pytanie dotyczące Twojego zamówienia. Zbieramy tylko Twoje dane do własnego użytku i nigdy nie sprzedajemy informacji osobom trzecim w celach komercyjnych.

  • Nazwa. Lubimy Cię kierować według nazwy. To sprawia, że ​​nasze interakcje z Tobą są bardziej osobiste.
  • Informacje o adresie. Aby móc dostarczać swoje prezenty tak szybko, jak to możliwe, potrzebujemy Twoich informacji adresowych. Oczywiście informacje o Twojej adresie zostaną udostępnione firmie dostarczającej, więc wiedzą, gdzie dostarczyć paczkę.
  • Adres e-mail. Używamy adresu e-mail, aby informować Cię o stanie zamówienia. Po otrzymaniu zamówienia poprosimy Cię, jeśli jesteś zadowolony z prezentu i wyślij Ci osobiste oferty, na przykład na urodziny lub roczną rocznicę klienta.
  • Data urodzenia. Używamy daty urodzenia, aby pogratulować Ci i przyśleć miły prezent w swoje urodziny. Pomaga również zrozumieć, kim są nasi klienci. Na pewno nie obowiązkowe, ale przydatne dla nas, aby wiedzieć.
  • Adres IP. Podczas surfowania po internecie komputer może zostać rozpoznany przez adres IP, podobnie jak tablica rejestracyjna w samochodzie. Podczas składania zamówienia w naszej witrynie internetowej przechowujemy adres IP, dzięki czemu możemy rozpoznać Cię po powrocie.
  • Szczegóły płatności. Gdy jesteś gotowy zapłacić za zamówienie, przekierujemy Cię do bezpiecznego środowiska płatniczego. Korzystamy z usług firmy Adyen w celu przetwarzania płatności. Adyen zapewnia połączenia z wszystkimi dostawcami usług płatniczych. Twoje dane bankowe pozostaną tam, gdzie one należą; z bankiem lub firmą z kartą kredytową. Nie przechowujemy danych bankowych. Otrzymujemy tylko wiadomość o tym, czy płatność zakończyła się sukcesem.

Zdjęcia

Prawie wszystkie nasze prezenty można spersonalizować dodając jedno lub więcej zdjęć. Traktujemy Twoje zdjęcia jako dane osobowe. Oznacza to, że używamy ich tylko po to, aby utworzyć swój prezent i nigdy nie dzielić się nimi z innymi stronami. W celu lepszego poznania interesów naszych klientów używamy inteligentnego oprogramowania komputerowego w celu analizy zawartości Twoich zdjęć. Informacje uzyskane z tego są przechowywane anonimowo. Twoje zdjęcia przechowywane są przez maksymalnie 24 miesiące od złożenia zamówienia. Jeśli wolisz, aby nie przechowywać zdjęć, skontaktuj się z działem obsługi klienta.

Zachowanie klientów

Personalizacja jest kluczowa dla naszej firmy. Prezenty, które tworzymy, są wyjątkowe i wykonane specjalnie dla Ciebie. To samo dotyczy naszej strony internetowej i wysyłanych e-maili. Uważamy, że ważne jest, aby w jak najlepszy możliwy sposób podarować Ci "podarunki". Chcemy również poprawiać siebie i nasze dary. W tym celu zbieramy tzw. Zachowania klienta. Mogą to być strony lub prezenty, które można przeglądać, linki, które kliknąłeś, a także prezenty dodane do koszyka (a być może w ogóle nie wymagają). Jeśli wolisz, aby nie przechowywać tych informacji, zaloguj się w MySurprise i po prostu wyłącz je.

Gdzie przechowywane są Twoje dane?

Twoje dane osobowe są przechowywane w bezpiecznej bazie danych w naszym serwisie hostingowym w Holandii. Nasza usługa hostingowa posiada wszystkie odpowiednie certyfikaty gwarantujące bezpieczne przechowywanie Twoich informacji. Więc nie ma się czym martwić. W niektórych przypadkach udostępnimy Twoje dane osobowe partnerom. To zawsze jest wyłącznie wsparcie naszych usług. Pracujemy tylko z firmami, które są zgodne z europejskimi przepisami o ochronie prywatności, niezależnie od tego, czy mają siedzibę w Europie czy nie.

Co robimy z Twoimi informacjami?

  • Utwórz prezent. Obsługujemy Państwa projekt i osobiste zdjęcia podczas tworzenia prezentów. Twój prezent będzie widoczny tylko przez osoby tworzące je. Wszystkie pozostałe wydruki zostaną zniszczone. Niektóre z naszych prezentów są realizowane przez partnerów, którzy przestrzegają tych samych zasad.
  • Wysyłka Twój prezent. Aby dostarczyć prezenty tak szybko, jak to możliwe, dzielimy się informacjami o adresie z naszymi usługami doradczymi i podmiotami powiązanymi. Często podamy numer telefonu, aby agent wysyłki skontaktował się z Tobą, jeśli nie jesteś w domu lub jeśli opóźnienie nastąpi.
  • Jeśli masz jakieś pytania, chcielibyśmy służyć. W celu zapewnienia jak najlepszej i najszybszej obsługi telefonicznej, e-mailowej lub czatu, korzystamy z doskonałych narzędzi obsługi klienta. Narzędzia te przechowują informacje kontaktowe i treść wszystkich naszych rozmów. W ten sposób wiemy dokładnie, co rozmawialiśmy z Tobą po ostatnim skontaktowaniu się z nami.
  • Ciągle się aktualizujemy. Gdy złożysz podarunek od nas, poprosimy Cię o możliwość otrzymywania biuletynu od czasu do czasu. Jeśli nie chcesz już otrzymywać tych biuletynów, możesz zrezygnować z subskrypcji w firmie MySurprise lub poprzez link anuluj subskrypcję w wiadomości e-mail.
  • Lepiej codziennie. Jednym z najważniejszych mottosów jest: "przekroczyć oczekiwania". Aby to zrobić, używamy Twoich informacji, takich jak Twoje zachowanie w naszej witrynie. Zapytamy Cię również o to, co myślisz o nas, bezpośrednio po złożeniu zamówienia na stronie podziękowania lub za pomocą ankiety po skontaktowaniu się z naszą obsługą klienta. Zazwyczaj robimy to samodzielnie, ale czasami współpracujemy z partnerami w celu zapewnienia obiektywnego zbierania informacji zwrotnych.
  • Oferujemy osobiste "prezenty". Uwielbiamy pomaganie w znalezieniu odpowiedniego prezentu. Aby móc zrozumieć, które prezenty są odpowiednie dla Ciebie, wykorzystamy Twoje informacje, na przykład Twój wiek i prezenty, które oglądałeś wcześniej (chyba że wyraziłeś życzenie, że tego nie robimy, oczywiście). Dzięki tym informacjom możemy zapewnić Ci osobiste porady, chociaż e-maile, oferty w naszej witrynie internetowej i przydatne reklamy, na przykład na Facebooku i Google.

Ciasteczka

Pliki cookie są częściami informacji, które są zapisywane do komputera przez przeglądarkę internetową. YourSurprise.com korzysta z plików cookie, aby rozpoznawać zwykłych użytkowników podczas kolejnych wizyt w witrynie. Pliki cookie umożliwiają nam zebranie informacji dotyczących korzystania z naszych usług, a tym samym ulepszania i dopasowywania naszych usług do życzeń naszych gości. Nasze ciasteczka dostarczają przede wszystkim informacji związanych z identyfikacją osobistą. Możliwe jest zaprogramowanie przeglądarki w celu dezaktywacji plików cookie podczas zakupów w witrynie YourSurprise.co.uk.

W przypadku pytań dotyczących tych warunków lub oświadczenia o prywatności firmy YourSurprise.com, skontaktuj się z nami. Nasza obsługa klienta może pomóc w dostarczaniu informacji dotyczących pytań dotyczących danych osobowych lub aktualizacji danych osobowych.

Plecy