Wsparcie

Składając zamówienie

Czy po złożeniu zamówienia otrzymam potwierdzenie?
Po złożeniu zamówienia automatycznie otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Powinna przyjść w ciągu 5 minut na adres e-mail wprowadzony podczas składania zamówienia. Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości e-mail, najpierw zajrzyj do spamu.

Jeśli dalej jej nie widzisz, sprawdź pisownię adresu e-mail. Jeśli jest w nim błąd, skontaktuj się z nami. Poprawimy adres e-mail i ponownie wyślemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Adres poprawny, ale e-mail nie przyszedł? Skontaktuj się z nami.

Czy do mojego zamówienia zostanie dołączona faktura?
Faktura i inne informacje dotyczące zamówienia zostaną wysłane tylko do nabywcy. Prezent wyślemy bez dodatkowych dokumentów. Odbiorca otrzyma tylko podarunek! Chcesz się zaznaczyć, że to od Ciebie? Dodaj bezpłatny bilecik z życzeniami.

Jak szybko mój spersonalizowany prezent zostanie wysłany?
Termin dostawy możesz sprawdzić na stronie produktu, tuż pod jego ceną. Jest tam informacja o przewidywanej dacie dostawy tego konkretnego produktu przy zamówieniu w danym momencie.

Czy można skrócić czas dostawy?
Dokładamy wszelkich starań, aby prezent był wyprodukowany i wysłany tak szybko, jak to możliwe. Podane na naszej stronie terminy zakładają już najszybszą możliwą dostawę.

Czy osoba otrzymująca prezent wie, kto go wysłał?
Na prezencie zawsze możesz umieścić swoje imię lub tekst . Czy chcesz w inny sposób zaznaczyć,że podarunek jest od Ciebie? Dodaj bezpłatny bilecik z życzeniami! Napisz kilka słów od siebie i podpisz swoim imieniem. Możesz to zrobić w pierwszym kroku w koszyku. Jeśli nie wybierzesz żadnej z opcji, prezent zostanie wysłany anonimowo. To świetny pomysł np. na Walentynki!

Czym dokładnie jest bezpłatna karta podarunkowa?
Karta podarunkowa to najlepszy sposób, aby powiedzieć odbiorcy prezentu, że jest on od Ciebie. Karta ma zabawny nadruk i jest prezentem... od nas dla Ciebie!

Czy mogę używać znaków specjalnych?
Do personalizacji prezentów możesz używać znaków specjalnych za wyjątkiem liter z cyrylicy i greki oraz języka arabskiego oraz znaków z chińskiego systemu pisma z (niezbyt interesujących) przyczyn technicznych. Jeśli znak nie wyświetla się poprawnie na podglądzie wyników personalizacji, skontaktuj się z zespołem obsługi klienta.

Czy mój prezent może zostać wysłany za granicę?
Oczywiście! W drugim kroku procedury obsługi koszyka, przy wypełnianiu zamówienia, możesz wpisać alternatywny adres wysyłki. Aby poznać koszty wysyłki zagranicę, po prostu kliknij koszty widoczne pod ceną produktu.

Czy mój prezent jest obecnie dostępny?
Prezenty widoczne na stronie są zawsze dostępne, chyba że zaznaczono inaczej. Chcesz zamówić więcej sztuk? Skontaktuj się z działem obsługi klienta i poproś o informację o dostępności produktu.

Czy latem można zamawiać produkty z czekolady?
Czekoladę można zamawiać i wysyłać przez cały rok. Jednak gdy temperatura powietrza wynosi powyżej 20 stopni Celsjusza, nie możemy zagwarantować, że jej jakość w momencie dostawy będzie zgodna z oczekiwaniami. Czekoladowy prezent zostanie będzie w takiej sytuacji wysyłany na ryzyko odbiorcy.

Czy rysunek na zamawianym prezencie tekstylnym będzie mieć białe tło?
Jeśli widzisz wokół zdjęcia lub obrazu biały kolor, najprawdopodobniej dostaliśmy plik JPG. Użyj formatu PNG. Plik zostanie starannie wycięty, a na nadruku nie będzie białego tła. Nie wiesz, co zrobić? Prześlij nam wiadomość e-mail z obrazem, którego chcesz użyć, i wskazanym prezentem, na który chcesz go nanieść. Zrobimy co trzeba.

Skąd mam wiedzieć, w jakim rozmiarze zamawiać tekstylia?
Wszyscy są wyjątkowi! Aby ułatwić zamówienie prawidłowego rozmiaru, na stronie produktu zamieściliśmy poręczną tabelę rozmiarów. Kliknij odnośnik pod specyfikacją prezentu.

Czy mogę połączyć tekst ze zdjęciem i ewentualnie dodać dodatkowy tekst?
Chcemy umożliwić Ci wykreowanie idealnego prezentu. Dlatego do niemal każdego prezentu możesz dodać zdjęcie i tekst.

Jeśli nie można dodać w edytorze zdjęcia i tekstu, wynika to zwykle z ograniczeń technicznych prezentu. Są to na przykład rzeczy grawerowane z drewna lub szkła.

Jak określić, czy zdjęcie ma wystarczająco wysoką jakość?
Chcemy być pewni, że wszyscy odbiorcy prezentów będą z nich zadowoleni. Dlatego ważne jest, byśmy otrzymywali zdjęcia w wysokiej jakości. Jeśli przesłane zdjęcia będą zbyt słabe na osiągnięcie prezentu o wysokiej jakości, otrzymasz stosowne powiadomienie podczas procesu personalizacji. Jeśli nie jesteś pewnien, wyślij wiadomość e-mail do działu obsługi klienta zawierającą potrzebne zdjęcie i prezent, który chcesz zamówić. Sprawdzimy jego jakość.

Zapłata

Czy obecnie są dostępne specjalne oferty lub rabaty?
Bądź zawsze na bieżąco z informacjami o naszych ofertach specjalnych i rabatach za pośrednictwem naszego biuletynu! Zarejestruj się tutaj https://www.yoursurprise.pl/kod-rabatowy&lang=pl i otrzymaj 10% zniżki na pierwsze zamówienie.

Jakie są dane banku dla YourSurprise?
Nasze dane bankowe to:
Numer IBAN: NL36 RABO 0160 5957 11
Kod SWIFT/BIC: RABONL2U

Jakie są dostępne metody płatności?
Obsługujemy kilka różnych metod płatności: Klarna, karty kredytowe, Paypal lub bezpośrednią bankowość elektroniczną. Aby wyświetlić dostępne opcje płatności, wybierz prezenty, spersonalizuj je i włóż do koszyka. Poprosimy Cię o podanie danych adresowych, a potem wyświetlimy stronę płatności, na której można przejrzeć dostępne opcje i wybrać jedną z nich. Przetworzenie przelewu z banku elektronicznego może zająć do 3 dni roboczych. Produkcja prezentu nie rozpocznie się do tego momentu. Oznacza to, że spodziewany termin dostawy będzie opóźniony.

Czy można wpłacać pieniądze na konto?
Wpłata na konto nie jest możliwa przy zamówieniach prywatnych . Jeśli chcesz złożyć zamówienie firmowe skontaktuj się z naszym działem handlowym pod numerem 0044 20 3318 0348.

Czy mogę rozliczyć moje zamówienie?
Wybierz opcję płatności Klarna, aby zrealizować zamówienie z dołu. Jeśli Klarna nie jest wyświetlana, płatność po wykonaniu usługi jest niedostępna.

Jak mogę skorzystać z kodu rabatowego lub kuponu podarunkowego?
Kodu rabatowego możesz użyć w pierwszym kroku procedury obsługi koszyka zakupów, naciskając przycisk Kod rabatowy. Po wypełnieniu kodu kliknij przycisk Aktywuj. Cena zostanie automatycznie skorygowana. W jednym zamówieniu można użyć jednego kodu rabatowego.

Kupon podarunkowy YourSurprise można wykorzystać, używając następującego odnośnika: https://www.yoursurprise.com/redeem-giftvoucher. Wpisz swój kod w sekcji Your Gift code (Twój kod podarunkowy) Następnie kliknij polecenie Redeem (Zrealizuj). Kwota zostanie dodana do koszyka. Możesz już rozglądać się za fantastycznym, spersonalizowanym prezentem.

Jakie są koszty wysyłki?
Dokładny koszt i metodę wysyłki każdego prezentu można znaleźć na jego stronie.

Status zamówienia

Jaki jest status zamówienia?
Status zamówienia możesz wyświetlić, logując się do konta MySurprise. Poniżej opisaliśmy każdy status:

  • Awaiting payment (Oczekiwanie na płatność): nie otrzymaliśmy jeszcze płatności za to zamówienie.
  • In production (W produkcji): trwa produkcja Twojego wyjątkowego prezentu.
  • Cancelled (Anulowano): zamówienie zostało anulowane, co oznacza, że ​​nie zostanie wyprodukowane i wysłane.
  • Shipped (Wysłane): czekaj na listonosza! Twój prezent jest już w drodze do Ciebie.
    • Czy po sfinalizowaniu zamówienia mogę je jeszcze zmienić?
      Jeśli status zamówienia to Awaiting payment (Oczekiwanie na płatność), możesz wprowadzić poprawki zarówno do projektu, jak i do danych adresowych. Status zamówienia możesz sprawdzić, logując się do konta MySurprise i przeglądając bieżące zamówienia. Jeśli chcesz sprawdzić, czy zmiany wprowadziliśmy poprawnie, zadzwoń do naszego działu obsługi klienta. Zrobimy to za Ciebie.

      Projekt jest idealny, ale chcesz zmienić dane adresowe? Możesz to zrobić, jeśli status zamówienia to Awaiting payment (Oczekuje płatności) lub In production (W produkcji). Sprawdź status zamówienia, a po wprowadzeniu poprawek skontaktuj się z nami.

      Czy mogę anulować moje zamówienie?
      Zamówienie może zostać anulowane, jeśli płatność nie została dokonana. Status zamówienia możesz wyświetlić, logując się do konta MySurprise. Status In production (W produkcji) lub Shipped (Wysłane) oznacza, że prezent został już wyprodukowany i nie można go anulować. Aby anulować zamówienie, skontaktuj się z nami telefonicznie. Pozwoli nam to natychmiast zmienić status produkcji.

      Co znaczy „Szkoda ... Twój prezent chciał być wręczony!”?
      Jeśli nie dokończysz zamówienia i pozostawisz produkt w koszyku, otrzymasz od nas taki e-mail. Klikając odnośnik w tej wiadomości, możesz dokończyć zamawianie prezentu. Jeśli nie chcesz kontynuować zamówienia ani otrzymywać dalszych przypomnień na jego temat, usuń prezent z koszyka.

Wysyłka & dostawa

Jak zostanie wysłany mój prezent?
Metodę wysyłki dobieramy do prezentu. Aby poznać dostawcę Twojego prezentu, przejdź do strony produktu i kliknij koszty wysyłki. Potrzebny odnośnik znajdziesz po prawej stronie, tuż pod ceną prezentu. Pojawi się okienko z informacją o spodziewanej dacie dostawy i dostawcy prezentu.

Czy mogę śledzić moją paczkę?
Gdy tylko Twój prezent zostanie wysłany, otrzymasz potwierdzenie wysyłki. E-mail zawiera numer i odnośnik, za pomocą którego możesz śledzić paczkę. Jeśli to nie działa lub potrzebujesz dodatkowych informacji, skontaktuj się z działem obsługi klienta.

Czy mogę wybrać konkretną datę dostawy lub określony adres?
Większość naszych prezentów możemy dostarczyć na inny adres. Odpowiednie zmiany możesz wprowadzić w następnej kolejności. Po wypełnieniu własnych informacji zaznacz pole Inny adres dostawy. Jeśli mieszkasz poza Holandią, skontaktuj się z nami — wprowadzimy potrzebne zmiany dla Ciebie.

Co stanie się z prezentem, gdy w momencie dostawy nie będzie mnie w domu?
Jeśli prezent został wysłany jako list, żaden problem. Listonosz po prostu włoży prezent do skrzynki pocztowej.

Jeśli prezent został wysłany jako paczka, a w momencie dostawy nie będzie Cię w domu, skontaktuj się z firmą kurierską. W przypadku niektórych dostawców możesz znaleźć w skrzynce awizo z dodatkowymi informacjami. Dowiesz się z niego, jak poprosić o ponowne doręczenie lub gdzie odebrać paczkę. Jeśli mimo kilku prób dostawa nie powiedzie się, prezent zostanie odesłany do YourSurprise.

Czy mój prezent może zostać wysłany za granicę?
Możesz zaskoczyć kogoś prezentem osobistym (z zagranicy), wybierając w kolejnym kroku procedury płatności alternatywny adres dostawy. Kliknij koszty wysyłki pod ceną na stronie produktu. Pozwoli to na wprowadzenie kraju, do którego ma zostać zrealizowana dostawa. Pojawią się także dokładne koszty i terminy dostawy.

Czy mój prezent może zostać wysłany za granicę?
Możesz zaskoczyć kogoś prezentem osobistym (z zagranicy), wybierając w kolejnym kroku procedury płatności alternatywny adres dostawy. Kliknij koszty wysyłki pod ceną na stronie produktu. Pozwoli to na wprowadzenie kraju, do którego ma zostać zrealizowana dostawa. Pojawią się także dokładne koszty i terminy dostawy.

Serwis & kontakt

Mój prezent jest inny od oczekiwanego. Co mam zrobić?
Bardzo nam przykro, że prezent nie spełnił Twoich oczekiwań. Nie chcieliśmy tego. Dołożymy starań, aby rozwiązać ten problem. Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat lub Whatsapp. Natychmiast zaczniemy szukać odpowiedniego rozwiązania tego problemu.

Czy mogę ponownie złożyć poprzednie zamówienie?
Czy prezent tak Ci się spodobał, że chcesz go zamówić ponownie? Nie ma problemu! w przeciągu 6 miesięcy można go zamówić ponownie bez konieczności ponownego personalizowania. Po prostu prześlij nam e-mailem, telefonicznie lub czatem numer pierwszego zamówienia, a my zajmiemy się resztą. Otrzymasz potwierdzenie zawierające wszystkie informacje potrzebne do wykonania płatności.

Czy mogę zwrócić dostarczony prezent?
Ponieważ prezent jest personalizowany konkretnie dla Ciebie, nie możesz go zwrócić. Jeśli nie spełnił on Twoich oczekiwań, skontaktuj się z obsługą klienta. Znajdziemy odpowiednie rozwiązanie.

Mysurprise

Co to jest MySurprise?
MySurprise to osobiste konto klienta sklepu YourSurprise. Przy składaniu pierwszego zamówienia poprosimy o podanie danych osobowych. Dane te będą bezpiecznie przechowywane na koncie. Przy następnym zamówieniu wystarczy, że się zalogujesz — a dane zostaną automatycznie uzupełnione. Konto umożliwia przeglądanie i śledzenie zamówienia przez 24 godziny na dobę oraz aktualizowanie swoich danych.

Wszystkie szczegóły są poufne oraz są bezpiecznie przechowywane na chronionym serwerze YourSurprise. YourSurprise dochowuje wszystkich obowiązujących przepisów dotyczących ochrony prywatności.

Jak mogę zalogować się do konta MySurprise?
Natychmiast po złożeniu pierwszego zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą hasło do serwisu MySurprise. Aby zalogować się na konto, kliknij ikonę MySurprise w prawym górnym rogu strony. Następnie wpisz nazwę użytkownika i hasło. Po uzyskaniu dostępu do konta MySurprise możesz przejrzeć wszystkie dane i zmienić je.

Nie pamiętam swojego hasła MySurprise. Co mogę zrobić?
Hasło MySurprise znajdziesz w wiadomości e-mail otrzymanej po złożeniu u nas swojego pierwszego zamówienia. Wiadomość została przez przypadek usunięta? Żaden problem! Aby utworzyć nowe hasło, kliknij przycisk „Nie pamiętam hasła” na stronie MySurprise. Podaj swój adres e-mail, a otrzymasz link umożliwiający zresetowanie hasła.

Jak mogę zmienić dane?
Zmiany można wprowadzić w dowolnym momencie. Najpierw musisz się zalogować. Po wprowadzeniu zmian sprawdź je i potwierdź. Potwierdzone dane będą automatycznie wykorzystywane do dalszych zamówień.