Wsparcie

Składając zamówienie

Czy po złożeniu zamówienia otrzymam potwierdzenie zamówienia?
Po złożeniu zamówienia automatycznie otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Możesz oczekiwać, że otrzymasz to w ciągu 5 minut pod adresem e-mail użytym podczas składania zamówienia. Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości e-mail, najpierw sprawdź folder spamu.

Jeśli nie możesz go znaleźć w folderze spamu, sprawdź pisownię adresu e-mail. Jeśli zawiera błąd, skontaktuj się z nami. Poprawimy adres e-mail i ponownie wyślemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Czy adres e-mail jest poprawny, ale po prostu nie dostałeś e-maila? Proszę skontaktuj się z nami.

Czy faktura zostanie dołączona do mojego zamówienia?
Faktura i wszystkie inne informacje dotyczące Twojego prezentu będą wysyłane wyłącznie do Ciebie. Prezent zostanie wysłany bez dodatkowych informacji, aby osoba, która otrzymała prezent, nie będzie mogła go zobaczyć. Będą mogli zobaczyć ich niesamowity prezent! Czy chcesz im powiedzieć, kto je wysłał? Po prostu włóż fajną, bezpłatną kartę podarunkową do koszyka!

Jak szybko mój spersonalizowany prezent zostanie wysłany?
Możesz sprawdzić termin dostawy na stronie produktu, tuż pod ceną prezentu. Powie Ci dokładnie, kiedy możesz spodziewać się otrzymania prezentu przy składaniu zamówienia w danym momencie.

Czy można skrócić czas dostawy?
Dokładamy wszelkich starań, aby Twój prezent był jak najszybciej dostępny. Warunki dostawy podane na naszej stronie odzwierciedlają najszybszą możliwą dostawę.

Czy osoba otrzymująca prezent wie, kto go wysłał?
Zawsze możesz dołączyć własne imię i nazwisko do swojego prezentu. Czy wolałbyś alternatywny sposób pokazania, kto jest prezentem? Po prostu dodaj bezpłatną kartę podarunkową! Możesz to zrobić w pierwszym kroku w koszyku. Możesz dołączyć osobistą wiadomość i swoje nazwisko na karcie. Jeśli nie wybierzesz żadnej z opcji, twój prezent zostanie wysłany anonimowo, być może świetny pomysł na Walentynki!

Czym dokładnie jest bezpłatna karta podarunkowa?
Karta podarunkowa to najlepszy sposób, aby pokazać osobie odbierającej prezent, że to ty ją wysłałeś. Karta jest pokryta zabawnym drukiem i jest bezpłatna, od nas dla Ciebie!

Czy mogę używać znaków specjalnych?
Możliwe jest użycie znaków specjalnych do spersonalizowania naszych prezentów, z wyjątkiem znaków cyrylicy, chińskiego, greckiego i arabskiego dla (niezbyt interesujących) przyczyn technicznych. Można również użyć emotikonów. Jeśli postać nie pokazuje się poprawnie w wyniku końcowym, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.

Czy mój prezent może zostać wysłany za granicę?
Absolutnie! Możesz wybrać alternatywny adres wysyłki w drugim kroku koszyka, wypełniając zamówienie. Jeśli chcesz poznać zagraniczne koszty wysyłki, po prostu kliknij koszty wysyłki podane pod ceną produktu. Teraz będziesz mógł zobaczyć dokładne koszty wysyłki i czas dostawy prezentu.

Czy mój prezent jest obecnie w magazynie?
Prezenty prezentowane na stronie są zawsze w magazynie, chyba że zaznaczono inaczej. Czy jesteś zainteresowany zamówieniem dużych ilości? Skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby uzyskać wgląd w aktualny stan magazynowy.

Czy latem można zamówić czekoladowe artykuły?
Czekoladę można zamówić i wysyłać przez cały rok. Gdy temperatura przekroczy 20 stopni Celsjusza, nie możemy dłużej zagwarantować, że jakość czekolady będzie zgodna z oczekiwaniami po przyjeździe. Twój czekoladowy prezent zostanie wysłany na twoje własne ryzyko.

Czy białe tło w moim projekcie będzie wydrukowane na prezentie z tekstyliów, który zamawiam?
Jeśli widzisz biały fragment otaczający twoje zdjęcie lub zdjęcie, najprawdopodobniej użyłeś pliku JPG. Jeśli użyjesz pliku PNG, plik zostanie starannie wycięty i nie zobaczysz białej części za twoim wzorem na rzeczywistym darze. Nie wiesz, co robić? Prześlij nam wiadomość e-mail z obrazem, którego chcesz użyć i podarunkiem, na którym chcesz go użyć. Możemy to odpowiednio dostosować.

Skąd mam wiedzieć, w jakim rozmiarze zamawiać tekstylia?
Wszyscy są wyjątkowi! Aby mieć pewność, że zamówisz prawidłowy rozmiar, zamieściliśmy poręczną tabelę rozmiarów na stronie produktu. Możesz link pod danymi podarunkowymi.

Czy mogę połączyć tekst ze zdjęciem i ewentualnie dodać dodatkowy tekst?
Chcemy pomóc Ci stworzyć najlepszy możliwy prezent. Dlatego możesz dodać zdjęcie i tekst do niemal każdego prezentu.
Jeśli nie możesz dodać zdjęcia lub zdjęcia i tekstu w edytorze, wynika to zwykle z technicznych ograniczeń tego prezentu. Są to na przykład grawerowane prezenty wykonane z drewna lub szkła.

Skąd mam wiedzieć, czy zdjęcie ma wystarczająco wysoką jakość?
Chcemy się upewnić, że jesteś całkowicie zadowolony ze swojego prezentu. Dlatego ważne jest, aby używać zdjęć wysokiej jakości. Jeśli zdjęcia nie są wystarczająco wysokiej jakości, aby zagwarantować najlepszy rezultat, zostaniesz o tym powiadomiony podczas procesu personalizacji. Czy jesteś pewien? Wyślij wiadomość e-mail do działu obsługi klienta, w tym zdjęcie i prezent, który chcesz zamówić. Następnie sprawdzimy jakość.

Zapłata

Jakie są szczegóły banku dotyczące YourSurprise?
Nasze dane bankowe to:
IBAN: NL36 RABO 0160 5957 11
SWIFT: RABONL2U

Jakie metody płatności są dostępne?
Dostępnych jest kilka metod płatności. Jeśli chcesz otrzymać zamówienie tak szybko, jak to możliwe, wybierz jedną z następujących metod płatności: Karta kredytowa, karta kredytowa Paypal lub Direct eBanking. Natychmiast otrzymamy płatność i wyślemy zamówienie najszybciej, jak to możliwe.

Czy można płacić na konto?
Nie można płacić na rachunek za prywatne zamówienia.

Jeśli chcesz złożyć zamówienie firmowe i zapłacić na konto, skontaktuj się z naszym działem handlowym pod numerem 0044 20 3318 0348.

Czy mogę rozliczyć moje zamówienie?
Niestety, nie można zrealizować zamówienia z dołu.

Jak mogę skorzystać z kodu rabatowego lub kuponu podarunkowego?
Możesz użyć swojego kodu rabatowego w pierwszym kroku koszyka zakupów pod przyciskiem "Kod rabatowy". Po wypełnieniu kliknij przycisk "Aktywuj", a cena zostanie automatycznie skorygowana. Jeden kod rabatowy może być użyty na każde złożone zamówienie.

Kupon podarunkowy YourSurprise można wykorzystać za pomocą następującego linku: https://www.yoursurprise.com/redeem-giftvoucher . Możesz wpisać swój osobisty kod pod "Twój kod podarunkowy". Następnie kliknij przycisk "Odkup", a kwota zostanie dodana do koszyka. Możesz teraz zacząć rozglądać się za fantastycznym spersonalizowanym prezentem!

Jakie są koszty wysyłki?
Dokładny koszt wysyłki i metodę na prezent można znaleźć na stronie produktu.

Status zamówienia

Jaki jest status mojego zamówienia?
Status twojego zamówienia można wyświetlić logując się do MySurprise. Spójrz poniżej, aby zobaczyć, co oznacza każdy status:

  • Oczekiwanie na płatność: nie otrzymaliśmy jeszcze płatności za to zamówienie.
  • W produkcji: obecnie tworzymy Twój wyjątkowy prezent.
  • Anulowano: Twoje zamówienie zostało anulowane, co oznacza, że ​​nie zostanie wysłane i wysłane.
  • Wysłane: miej oko na skrzynkę na listy, twój prezent jest na drodze do Ciebie!

Czy mogę dokonać korekty po sfinalizowaniu zamówienia?
Jeśli status zamówienia to "Oczekiwanie na płatność", możesz wprowadzić poprawki zarówno do projektu, jak i do informacji adresowych. Możesz sprawdzić status zamówienia, logując się do MySurprise i przeglądając bieżące zamówienia. Jeśli chciałbyś sprawdzić, czy twoje korekty zostały wprowadzone poprawnie, zadzwoń do naszego działu obsługi klienta, a my sprawdzimy to za Ciebie.

Czy Twój projekt jest idealny, ale musisz dostosować informacje adresowe? Jest to możliwe, o ile status zamówienia to "Oczekuje płatności" lub "W produkcji". Sprawdź status zamówienia i skontaktuj się z nami po wprowadzeniu poprawek.

Czy mogę anulować moje zamówienie?
Twoje zamówienie może zostać anulowane, jeśli płatność nie zostanie zakończona. Możesz sprawdzić status swojego zamówienia, logując się do "MySurprise". Jeśli status zamówienia to "W produkcji" lub "Wysyłany", oznacza to, że Twój prezent został już zrealizowany i nie można go już anulować. Skontaktuj się z nami telefonicznie, aby anulować zamówienie, ponieważ pozwala nam to natychmiast zmienić status produkcji.

Co oznacza "jaka szkoda ... Twój dar został przekazany!" e-mail oznacza?
Jeśli nie wypełnisz zamówienia i pozostawisz je w koszyku, otrzymasz od nas ten e-mail. Możesz wypełnić zamówienie fantastycznego prezentu, klikając link w wiadomości e-mail. Jeśli nie chcesz wypełniać zamówienia, możesz po prostu usunąć prezent z koszyka, a nie otrzymasz dalszych wiadomości na ten temat.

Wysyłka i dostawa

W jaki sposób mój prezent zostanie wysłany?
Twój prezent zostanie wysłany z usługą dostawy GLS i przekazany do serwisu dostawy Parcelforce po przybyciu do Wielkiej Brytanii

Czy mogę śledzić moją paczkę?
Otrzymasz potwierdzenie wysyłki, gdy tylko Twój prezent zostanie wysłany. Ten e-mail zawiera numer śledzenia i link, za pomocą którego możesz śledzić przesyłkę za pomocą usługi dostawy. Jeśli nie możesz śledzić przesyłki lub potrzebujesz dodatkowych informacji, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Czy mogę wybrać konkretną datę dostawy i / lub adres?
Większość naszych prezentów może zostać dostarczona na inny adres. Można to zrobić w drugim kroku w koszyku. Po wypełnieniu własnych informacji możesz zaznaczyć pole "Alternatywny adres dostawy". Jeśli mieszkasz poza Holandią, możesz skontaktować się z nami, a my możemy to dla Ciebie dostosować.
Nie ma możliwości wyboru alternatywnej daty dostawy.

Co stanie się z moim prezentem, jeśli nie będę w domu w momencie dostawy?
Jeśli Twój prezent został zapakowany w paczkę na listy, nie stanowi to problemu, jeśli w domu nie ma nikogo, kto mógłby odebrać przesyłkę, listonosz po prostu dostarczy prezent za pośrednictwem skrzynki na listy.

Jeśli twój prezent zostanie wysłany jako paczka i nie będziesz w domu w momencie dostawy, zostanie on zabrany na pocztę lub do zajezdni, a czasem zostanie dostarczony do twoich sąsiadów. Otrzymasz powiadomienie o tym w skrzynce pocztowej. Dzięki temu dowiesz się, w jaki sposób zażądać ponownej dostawy lub gdzie można odebrać paczkę. Jeśli dostawa nie może nastąpić po kilku próbach doręczenia, prezent zostanie zwrócony do YourSurprise.

W jakim czasie może być dostarczony mój prezent?
Czasy, w których można dostarczyć twój prezent, zależą od rodzaju paczki, w której wysyłane jest twoje zamówienie oraz od tego, do którego obszaru ma zostać dostarczony. Aby sprawdzić, kiedy przesyłka zostanie dostarczona, sprawdź link śledzenia.

Czy mój prezent może zostać wysłany za granicę?
Możesz zaskoczyć kogoś prezentem osobistym (z zagranicy), wybierając alternatywny adres dostawy w kroku 2 koszyka. Kliknij koszty wysyłki pod ceną na stronie produktu, aby umożliwić wypełnienie kraju, w którym chcesz go dostarczyć. Pokaże dokładne koszty wysyłki i termin dostawy.

Serwis i kontakt

Mój prezent nie jest taki, jak się spodziewałem, co powinienem zrobić?
Przykro nam słyszeć, że nie jesteś zadowolony ze swojego prezentu. To nie jest nasza intencja i chcielibyśmy rozwiązać ten problem. Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta przez telefon, e-mail lub czat, a my natychmiast zaczniemy szukać odpowiedniego rozwiązania dla tego problemu.

Czy mogę ponownie zamówić poprzednie zamówienie?
Czy jesteś tak szczęśliwy z twojego prezentu, że chciałbyś go zamówić ponownie? Możemy to zrobić! Istnieje możliwość zmiany kolejności prezentu w ciągu 6 miesięcy od złożenia pierwotnego zamówienia, bez konieczności ponownego personalizowania. Po prostu podaj nam oryginalny numer zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonu lub czatu, a my zajmiemy się resztą. Otrzymasz potwierdzenie zamówienia zawierające wszystkie informacje potrzebne do zrealizowania płatności.

Czy mogę zwrócić dostarczony prezent?
Ponieważ prezent jest tworzony przy użyciu personalizacji, jest on specyficzny dla Ciebie, a to oznacza, że ​​nie można go zwrócić. Jeśli nie jesteś zadowolony z prezentu, skontaktuj się z obsługą klienta, a my zajmiemy się odpowiednim rozwiązaniem.

Mysurprise

Co to jest MySurprise?
MySurprise to usługa konta osobistego oferowana przez YourSurprise. Przy pierwszym złożeniu zamówienia poprosimy o podanie danych osobowych. Dane te będą bezpiecznie przechowywane na koncie osobistym. Następnym razem, gdy złożysz zamówienie, po prostu zaloguj się i nie będziesz już musiał wypełniać tych danych, ponieważ zostaną one już wypełnione.
To konto umożliwia przeglądanie i śledzenie zamówienia przez 24 godziny na dobę oraz aktualizowanie swoich danych.
Wszystkie szczegóły są poufne i bezpiecznie przechowywane na bezpiecznym serwerze YourSurprise. YourSurprise jest zgodny z aktualnymi ustawowymi przepisami dotyczącymi prywatności.

Jak mogę się zalogować do MySurprise?
Otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą hasło do MySurprise natychmiast po złożeniu pierwszego zamówienia. Możesz zalogować się na konto, klikając ikonę "Moja niespodzianka" w prawym górnym rogu strony. Następnie możesz wpisać swoją nazwę użytkownika i hasło. Po uzyskaniu dostępu do konta MySurprise możesz przeglądać i zarządzać wszystkimi swoimi danymi.

Jak mogę zmienić szczegóły informacji?
W dowolnym momencie można wprowadzić zmiany w przechowywanych danych. Najpierw musisz się zalogować. Po wprowadzeniu zmian zostaniesz poproszony o sprawdzenie i potwierdzenie ich. Jak tylko zmiany zostaną potwierdzone, będą automatycznie wykorzystywane do dalszych zamówień.