Zamówienia
Kiedy mój prezent zostanie dostarczony?
Przewidywana data dostawy dla każdego prezentu jest zmienna. Na stronie produktu, bezpośrednio pod ceną, możesz zobaczyć najtańszą opcję wysyłki dla danego prezentu oraz czy istnieje możliwość wysyłki ekspresowej. W koszyku zamówień znajdziesz szybsze oraz wygodniejsze metody dostawy. Przewidywana data dostawy nie może być gwarantowana ponieważ musimy polegać na firmach kurierskich, których działanie jest poza naszą kontrolą.
Czy mogę wybrać konkretną datę dostawy?
Nie ma możliwości wybrania konkretnej daty dostawy.
Dostawa tego samego dnia?
Niestety nie ma możliwości dostawy tego samego dnia. Oferujemy jednak dostawę expresową w przeciągu 24h dla większości naszych prezentów. Opcja ta jest widoczna bezpośredni na stronie produktu.
Warunkiem dla tego rodzaju dostawy jest złożenie zamówienia przed godziną 11.00.
Czy czas dostawy może być krótszy?
Robimy wszystko co w naszej mocy by stworzony przez nas prezent został dostarczony jak najszybciej to możliwe. W koszyku zamówień możesz wybrać bardziej komfortową oraz szybszą opcję dostawy Twojego prezentu niż ta podana na stronie produktu włącznie z dostawą ekspresową.
Prezent który chce zamówić jest obecnie wyprzedany. Kiedy mogę się go ponownoie spodziewać?
Zawsze staramy się uzupełnic nasz asortyment o brakujące produkty jak najszybciej to możliwe. Informację o przewidywanym terminie powrotu danego prezentu do sprzedarzy umnieszczamy bezpośrednio na stronie produktu.
Czy mój prezent jest obecnie na stanie?
Wszystkie prezenty zaprezentowane na stronie są dostępne w sprzedaży. Jeśli prezent został wyprzedany, i obecnie nie posiadamy go na magazynie jest to wyraźnie zakomunikowane na stronie produktu. Jeśli chcesz zamówić większą ilość, proszę skontaktuj się z działem B2B poprzez email: b2b@yoursurprise.pl
Czy mój prezent może zostać dostarczony do dowolnego kraju?
Większość naszych prezentów może zostać wysłana na cały świat!
By uzyskać więcej informacji o dostawie za granicę użyj linku ""koszty dostawy"" pod ceną produktu. Następnie możesz wybrać dowolny kraj by sprawdzić cenę oraz przewidywaną datę dostawy Twojego prezentu.
Przewidywana data dostawy nie może być gwarantowana ponieważ musimy polegać na firmach kurierskich, których działanie jest poza naszą kontrolą.
Czy mogę zamówić więcej niż jeden prezent na raz?
Oczywiście możesz jednorazowo zamówić większą ilość produktów:
1. Przejdź do strony produktu który chcesz zamówić a następnie kliknij w zielony przycisk by rozpocząć personalizację w edytorze.
2. Przejdź do koszyka kiedy będziesz w pełni zadowolony ze stworzonego projektu przejdź do koszyka.
3. Zanim wypełnisz informacje wymagane do dokończenia zamówienia możesz kontynuować zakupy klikając w przycisk aby powrócić do sklepu.
4. Zostaniesz przeniesiony do strony głównej z której w prosty sposób możesz naleźć kolejny pożądany prezent.
5. Powtórz kroki od 1-3 by dodać kolejny prezent.
6. Teraz możesz sfinalizować zamówienie!
Czy mogę wysłać prezenty z koszyka na różne adresy?
Dla każdego zamówienia możesz bybrać tylko jeden adres dostawy. Jeśli chcesz by prezenty zostały wysłane do różnych odbiorców, musisz złożyć osobne zamówienia.
Koszty wysyłki dla każdego prezentu mogą być różne. Znajdziesz je na stronie produktu bezpośrednio pod jego ceną. Jeśli zamawiasz więcej niż jeden produkt ostateczna cena może ulec zmianie w koszyku zamówień.
Czy moje zamówienie może zosatc dostarczine do punktu odbioru?
Większość naszych zamówień może zostać nadana do punktu odbioru. Możesz wybrać tą opcję bezpośrednio w koszyku zamówień pu uzupełnieniu swoich danych.
Dostępne w Twojej okolicy punkty odbioru zostaną wyświetlone na podstawie wpisanego przez Ciebie kodu pocztowego.
Jakie są wymiary mojego prezentu?
Możesz sprawdzić wszystkie specyfikacje prezentu na dole każdej strony produktu. Podane są tak jego dokładne wymiary, użyte materiały oraz dodatkowe informacje.
Jak mogę sprawdzić czy wybrane zdjęcie jest wystarczjącej jakości?
Chcemy mieć pewność, że jesteś zadowolony ze swojego prezentu. Dlatego, bardzo ważne jest byś użył zdjęć o wysokiej jakości. Rozdzielczość zdjęcia ma ogromny wpływ na efekt końcowy nadrukowany na prezencie.
W edytorze pokaże się komunikat, jeśli zdjęcie może być niewystarczającej jakości. To od Ciebie zależy czy wybierzesz inne zdjęcie, czy chcesz zamówić prezent z ryzykiem gorszego efektu.
Oczywiście zdjęcie niższej jakości wciąż będzie wyglądać stosunkowo dobrze na mniejszym prezencie np. kubku w porównaniu do produktu wielkoformatowego jak koc, czy wycieraczka.
Nie jesteś pewien jakości swojego zdjęcia? Prześlij zapytanie do Biura Obsługi Klienta.
Czy mogę zapisać swój projekt na później?
Możesz udostępnić swój projekt w Edytorze, klikając przycisk „Udostępnij”. Następnie wysłać wiadomość e-mail, WhatsApp lub przesłać link do siebie lub lub kogoś innego. Dzięku temu, nawet na innnym urządzeniu możesz zacząć od miejsca, w którym przerwałeś. Zmiany wprowadzone w udostępnionym linku nie zostaną zapisane w oryginalnym projekcie. Link jest ważny przez 30 dni.
Czy mogę usunąć prezent z koszyka?
W koszyku zamówień, tuż pod podglądem prezentu znajdziesz przycisk, który pozwoli Ci usunąć przedmiot z koszyka - ikona kosza
Czy mogę używać zaków specjalnych?
Oczywiście możesz używać znaków specjalnych w personalizacji pezetu z wyłączeniem alfabetu arabskiego, znaków azjatyckich oraz cyrylicy. Jeśli wpisany przez Ciebie tekst nie zostaje poprawnie wyświetlony w potwierdzeniu zamówienia prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Jeśli w swojej personalizacji chcesz umieścić znaki które nie mogą zostać dodane bezpośrednio w edytorze, radzimy przygotować projekt w formie grafiki z tekstem.
Czy mogę wygrawerować własne logo lub inny projekt?
Grawerunek własnej grafiki lub logo jest możliwy jedynie przy zamówieniu kilku sztuk produktu.
Jeśli jesteś zainteresowany takim zamówieniem prosimy o kontakt poprzez b2b@yoursurprise.pl.
Prosimy o podanie jak najwięcej szczegółów dotyczących zamówienia oraz oczekiwań by nasi specjaliści mogli przygotować jak najbardziej pasującą ofertę.
Czy każdy element zestawu może mieć inna personalizację?
Jeśli jesteś zainteresowany takim zamówieniem prosimy o kontakt poprzez b2b@yoursurprise.pl. Prosimy o podanie jak najwięcej szczegółów dotyczących zamówienia oraz oczekiwań by nasi specjaliści mogli przygotować jak najbardziej pasującą ofertę.
Czy mogę zaprojektować prezent ze zdjęciem ora ztekstem?
Zawsze chętnie pomożemy w stworzeniu idealnego prezentu. Dlatego właśnie na większości naszych produktów możesz umieścić zarówno zdjęcie jak i tekst.
Jeśli nie możesz wybrać w edytorze jednej z tych opcji, zapewne jest to związane z kwestiami technicznymi lub specyfikacją samego prezentu.
Czy mogę dodać więcej tekstu w edytorze?
Dodatkowy tekst może zostać dodany do większości naszych prezentów. W edytorze kliknij w znak plus ""dodatkowy tekst"" w prawym górnym rogu aby dodać dodatkowe dwie linijki tekstu.
Możesz je swobodnie przemieszczać po projekcie przeciągając w polu personalizacji.
Co to jest bilecik z życzeniami i jak wygląda?
Dodanie bezpłatnego boleciku z wiadomością to najlepszy sposób by poinformować odbiorcę, kto jest nadawcą prezentu.
Czy mogę zamówić czekoladę w lecie?
Czekolada może zostać zamówiona przez cały rok. Niestety jeśli temperatura wynosi powyżej 25 stopni Celsjusza nie jesteśmy w stanie zagwarantować jej jakości po dostarczeniu.
Rekomendujemy wybranie prezentu który nie posiada ryzyka rozpuszczenia się w transporcie. Przy ekstremalnych temperaturach zamówiona czekolada zostaje wysłana na odpowiedzialność kupującego.
By upewnić się, że wybrany przez Ciebie rozmiar jest prawidłowy możesz sprawdzić tabelę rozmiarów bezpośrednio na stronie produktu.
Otworzysz ją poprzez kliknięcie w link pod dostępnymi rozmiarami. Jeśli wciąż nie masz pewności jaki rozmiar wybrać prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Czy białe tło w moim projekcie zostanie wydrukowane na tekstyliach?
Jeśli w Twoim projekcie widoczne jest białe tło lub niechciane elementy otaczające grafikę prawdopodobnie jest to związane z użyciem pliku w formacie .JPG.
Rekomendujemy użycie formatu .PNG który daje możliwość dokładnego wydrukowania personalizacji bez zbędnego tła. Nie wiesz jak to zrobić? Wyślij do nas email z grafiką którą chcesz użyć, a postaramy się pomóc.
Płatności
Jakie metody płatności są dostępne?
Poprzez płatności online można skorzystać z płatności BLIK oraz wygenerować kwit do zapłaty w banku lub na poczcie.
Karta kredytowa Płatność zostanie automatycznie zaksięgowana na naszym koncie, a prezent wysłany w przeciągu maksymalnie 24h.
Przelew bankowy Otrzymasz mail z danymi do przelewu. Zaksięgowanie zwykłego przelewu może trwać do trzech dni roboczych co opóźnia samą produkcję oraz wysyłkę prezentu. Dodatkowo nie wszystkie aplikacje dopuszczają wprowadzenie liter w rachunku bankowym co uniemożliwia realizację płatności na nasz (holenderki) rachunek bankowy. Zdecydowanie polecamy płatność Dotpay lub Przelewy24.
Za pobraniem Niestety nie ma możliwości płatności za złożone zamówienie przy jego odbiorze.
Czy można wpłacać pieniądze na konto?
Wpłata na konto nie jest możliwa przy zamówieniach prywatnych . Jeśli chcesz złożyć zamówienie firmowe skontaktuj się z naszym działem handlowym pod numerem 0048 616 781 065.
Jakie są dane banku dla YourSurprise?
Dokonując zwykłego przelwu bankowego nie zapomnij wpisać numeru zamówienia.
Numer IBAN: NL36 RABO 0160 5957 11
Kod SWIFT/BIC: RABONL2U
22057264
VAT NL.820845437B01
Czy są jakieś promocje oraz zniżki?
Zawsze będziemy Cię informować o ofertach specjalnych oraz zniżkach na stronie poprzez nasz newsletter.
Zapisz się poprzez link poniżej aby dodatkowo otrzymać 10% zniżki na pierwsze zamówienie.
Twój voucher na zakupy w YourSurprise może zostać zrealizowany za pośrednictwem linku www.yoursurprise.pl/bon-upominkowy. Wprowadź kod, a następnie kliknij w zielony przycisk. Kwota vouchera zostanie wprowadzona do koszyka zamówień.
Zapomniałem skorzystać z kodu zniżkowego podczas składania zamówienia.
Jeśli zapomniałeś skorzystać z kodu zniżkowego w trakcie składania zamówienia ale nie dokonałeś jeszcze płatności skontaktuj się z nami. Wciąż możemy dostosować kwotę do zapłaty.
Jeśli płatność za zamówienie została już wykonana, niestety nie możemy już nic zrobić.
Jak korzystać z kodu rabatowego lub kuponu podarunkowego?
Wpisz swój kod rabatowy w koszyku zamówień, w etapie poprzedzającym płatność. Kod zostanie aktywowany poprzez kliknięcie w strzałkę. Należna kwota zostanie automatycznie dopasowana z uwzględnieniem wartości kodu. Dla każdego zamówienia możesz użyć jednego kodu zniżkowego.
Kupon podarunkowy YourSurprise można wykorzystać, używając następującego odnośnika:
https://www.yoursurprise.pl/kup-kupon. Wpisz swój kod w sekcji Your Gift code (Twój kod podarunkowy) Następnie kliknij polecenie Redeem (Zrealizuj). Kwota zostanie dodana do koszyka. Możesz już rozglądać się za fantastycznym, spersonalizowanym prezentem.
Czy faktura zostanie załączona do zamówienia?
Faktura oraz wszystkie dane dotyczące Twojego zamówienia zostaną wysłane na Twój adres email. Prezent zawsze wysyłany jest bez dodatkowych informacji o kosztach lub nadawcy przesyłki.
Jeśli chcesz by odbiorca Twojego podarunku wiedział kto jest jego nadawcą, dodaj do niego bilecik z krótką wiadomością.
Czy mogę wprowadzić zmiany do danych z faltury?
Do momentu wysłania Twojego prezentu możemy wprowadzić dowolne zmiany na fakturze. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub przez pocztę elektroniczną.
Status zamówienia
Jaki jest status mojego zamówienia?
Status Twojego zamówienia jest na bieżąco aktualizowany i możesz go sprawdzić za pośrednictwem Twojego konta MySurprise. Znaczenie statusów:
- W oczekiwaniu na płatność: wciąż nie otrzymaliśmy płatności za to zamówienie.
- W produkcji: Twój prezent jest właśnie produkowany.
- Anulowany: Twoje zamówienie zostało anulowane - prezent nie zostanie wyprodukowany oraz wysłany.
- Wysłany: Twój prezent już jest w drodze!
Czy otrzymam potwierdzenie po złożeniu zamówienia?
Po złożeniu zamówienia zostanie wysłany automatyczny email z potwierdzeniem. Jeśli go nie otrzymałeś, proszę sprawdź folder SPAM a jeśli to konieczne skontaktuj się z nami.
Zawsze chętnie pomożemy jeśli w uzupełnionych przez Ciebie danych wkradł się błąd.
Czy mogę wprowadzić zmiany do mojego zamówienia?
Możesz wprowadzić dowolne zmiany w swoim projekcie lub adresie dostawy tylko kiedy status zamówienia to - w oczekiwaniu na płatność. Skontaktuj się z nami jak najszybciej to możliwe by dokonać stosownych poprawek. Status zamówienia znajdziesz na swoim koncie MySurprise. Jeśli zamówienie trafiło już do produkcji niestety nie ma możliwości wprowadzenia poprawek w projekcie.
Czy mogę dodać prezent do zamówienia które już zostało złożone?
Zabieramy się do pracy natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia, by móc dostarczyć prezent w określonym terminie. Ze względu na to nie ma możliwości dodania kolejnego prezentu do złożonego zamówienia.
Czy mogę anulować zamówienie?
Twoje zamówienie może zostać anulowane wyłącznie jeśli płatność nie została zaksięgowana. Sprawdź status zamówienia na swoim koncie MySurprise.
Jeśli prezent trafił już do produkcji, lub został wysłany nie ma możliwości rezygnacji z zamówienia. Jeśli chcesz anulować zamówienie skontaktuj się z nami jak najszybciej to możliwe.
Nie widzę mojej personalizacji w potwierdzeniu zamówienia, czy coś jest nie tak?
Dla zdecydowanej większości naszych prezentów jesteśmy w stanie pokazać pełen podgląd stworzonej personalizacji. Niestety, dla niektórych produktów, z powodów technicznych nie jest to możliwe.
Tekst który użyłeś do personalizacji zostanie umieszczony w mailu z potwierdzeniem zamówienia ale nie będzie widoczny bezpośrednio na prezencie. Skontaktuj się z nami jeśli nie jesteś pewien efektu końcowego.
Wysyłka & dostawa
Kiedy mój prezent zostanie dostarczony?
Przewidywana data dostawy dla każdego prezentu jest zmienna. Na stronie produktu, bezpośrednio pod ceną, możesz zobaczyć najtańszą opcję wysyłki dla danego prezentu oraz czy istnieje możliwość wysyłki ekspresowej. W koszyku zamówień znajdziesz szybsze oraz wygodniejsze metody dostawy. Przewidywana data dostawy nie może być gwarantowana ponieważ musimy polegać na firmach kurierskich, których działanie jest poza naszą kontrolą.
Czy osoba do której wysyłam prezent będzie wiedziała kto jest nadawcą?
Zawsze możesz uwzględnić swoje imię w personalizacji. Jeśli jednak chcesz być bardziej subtelny, napisz osobistą wiadomość na darmowym bileciku z życzeniami. Faktura lub rachunek nigdy nie są wysyłane z prezentem.
W jaki sposób mój prezent zostanie doatarczony?
Współpracujemy z kilkoma firmami kurierskimi. Optymalna forma dostawy dla danego prezentu jest przedstawiona na stronie produktu. |W koszyku zamówień możesz wybrać szybszą, lub wygodniejszą dla Ciebie formę dostawy.
Kiedy dokładnie zostanie doręczona moja przesyłka?
Przewidywany czas dostawy zależy od kilku czynników takich jak: rodzaj prezentu, rodzaj dostawy wybrany koszyku zamówień oraz adres. Sprawdź link do śledzenia otrzymany w potwierdzeniu zamówienia lub skontaktuj się bezpośrednio z kurierem by uzyskać więcej informacji o dostawie.
Czy mogę śledzić swoje zamówienie?
Bezpośrednio po wysłaniu Twojego zamówienia otrzymasz potwierdzenie z możliwością śledzenia przesyłki na podany adres email. Aktywacja linku do śledzenia może potrwać do 24h od nadania przesyłki. Link do śledzenia DHL może nie wykazywać aktywności lub nie zostać odnaleziony jeśli wpiszesz kod pocztowy ze znakiem pauzy “-” po pierwszych dwóch liczbach.
Czy moje zamówienie zostało wysłane?
Email potwierdzający wysłanie przesyłki zostanie wysłany automatycznie na Twój adres email po nadaniu prezentu. Status zamówienia możesz zawsze sprawdzić poprzez swoje konto MySurprise.
Link do śledzenia nie działa, co mogę zrobić?
Jeśli otrzymany Link do śledzenia nie wykazuje aktywności po 24h od wysłania przesyłki skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. W przypadku linków DHL upewnij się, że wpisany przez Ciebie kod pocztowy nie zawiera znaku “-” po pierwszych dwóch cyfrach.
O której godzinie zostanie dostarczona przesyłka?
Niestety nie jest możliwe podanie dokładnej godziny dostawy Twojego prezentu. Kurier może skontaktować się w celu ustalenia dogodnego terminu, nie ma on jednak obowiązku kontaktu. Zawsze sprawdź link do śledzenia przesyłki by uzyskać dodatkowe informacje.
Co się stanie z moją przesyłką jeśli nie będzie mnie w domu podczas próby dostawy?
Jeśli nie będzie Cię w domu podczas próby doręczenia zamówienia zostanie ono awizowane. Zawsze sprawdzaj link do śledzenia otrzymany w potwierdzeniu wysyłki. Znajdziesz w nim wszystkie informacje o statusie dostawy oraz ewentualnym adresie odbioru.
Kurier lub listonosz nie ma obowiązku zostawiać pisemnego powiadomienia jako, że odbiorca może znaleźć wszystkie informacje w linku. Przesyłki, które nie zostaną odebrane z punktu odbioru, będą zwrócone na adres nadawcy po kilkunastu dniach roboczych.
Serwis & Kontakt
Moje zamówienie zostało uszkodzone w dostawie.
Bardzo nam przykro, że Twój prezent został zniszczony w dostawie. Proszę, skontaktuj się z nami w celu ustalenia co się stało, oraz znalezienia satysfakcjonującego rozwiązania tej niekomfortowej sytuacji.
Jeśli jest to możliwe, bardzo prosimy o załączenie zdjęć do Twojej wiadomości.
Moje zamówienie nie jest kompletne.
Duże zamówienia często zostają wysłane w kilku paczkach. Powinieneś znaleźć linki do śledzenia każdej z przesyłek w potwierdzeniu zamówienia.
Jeśli Twoje zamówienie zostało wysłane w jednej przesyłce, i nie jest kompletne skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Prezent nie spełnia moich oczekiwań.
Przykro nam słyszeć, że prezent nie jest taki, jak oczekiwałeś. Bardzo prosimy o przesłanie zdjęć wraz z opisem problemu oraz numerem zamówienia.
Zrobimy co w naszej mocy by dowiedzieć się co poszło nie tak oraz zatrzeć niemiłe wrażenie.
Mój prezent został zwrócony do nadawcy.
Jeśli otrzymałeś informację od kuriera o zwrocie przesyłki do nadawcy lub znalazłeś taką informację w linku do śledzenia proszę skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Pomożemy Ci otrzymać prezent jak najszybciej to możliwe.
Czy mogę wymienić lub zwrócic prezent?
Ponieważ prezent został w pełni spersonalizowany wedle Twojego życzenia nie ma możliwości jego zwrotu lub wymiany. Jeśli nie jesteś zadowolony z otrzymanego prezentu skontaktuj się z nami.
Jak mogę się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta?
Zawsze chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania w godzinach podanych na stronie pod numerem telefonu +48 616 781 065 lub maila info@yoursurprise.pl . Poza tymi godzinami nasz zespół zrobi co w naszej mocy by udzielić pomocy w języku angielskim.
Co YourSurprise zrobi z moimi zdjęciami?
Twoje zdjęcia traktowane są jak dane osobowe, co oznacza, że zostają one użyte wyłącznie w określonym przez Ciebie celu (do produkcji konkretnego prezentu) i nie są w żaden sposób udostępniane osobom trzecim.
Zdjęcia, są bezpiecznie przechowywane przez okres maksymalnie 24 miesięcy od dnia złożenia zamówienia, dzięki temu możesz ponowić zamówienie bez potrzeby ponownej personalizacji.
Jeśli dodałeś zdjęcie w edytorze ale zamówienie nie zostało sfinalizowane, zdjęcie jest przechowywane maksymalnie przez okres 30 dni dając Ci możliwość dokonania płatności.
Jeśli chcesz by przesłane przez Ciebie treści zostały usunięte z naszego serwera wcześniej niż w podanym powyżej terminie, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Czy moej dane osobowe są bezpiczne w YourSurprise?
Bardzo cieszymy się, że jesteś naszym klientem. W trosce o Twoje dobro, dbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. Wszystkie udostępnione przez Ciebie informacje są bezpiecznie przechowywane w bazie danych z bezpiecznym połączeniem SSL.
To oznacza ograniczony dostęp do wszystkich zarchiwizowanych przez nas informacji. Nigdy nie udostępniamy Zgromadzonych przez nas danych dla osób trzecich lub w celach komercyjnych.
Adres email który podałem jest nieprawidłowy, co mogę zrobić?
Błędy się zdarzają! Skontaktuj się z nami a z chęcią poprawimy Twój adres email.
Czy mogę powtórzyć poprzednie zamówienie?
Jesteś tak zadowolony z otrzymanego prezentu, że chcesz powtórzyć swoje zamówienie? Nie ma problemu - każde zamówienie może zostać ponownie wyprodukowane w przeciągu 2 lat bez potrzeby ponownej personalizacji produktu.
Wystarczy, że dostarczysz nam numer zamówienia, a resztę zrobimy za Ciebie. Otrzymasz potwierdzenie nowego zamówienia włącznie z instrukcją płatności.
MySurprise
Co to jest konto MySurprise?
MySurprise to Twoje osobiste konto które zostanie dla Ciebie stworzone podczas składania pierwszego zamówienia z wykorzystaniem uzupełnionych w nim danych. Dzięki Twojemu profilowi MySurprise nie będziesz musiał za każdym razem uzupełniać swoich danych,
status każdego zamówienia będzie dla Ciebie dostępny przez 24h na dobę. Wszystkie uzupełnione przez Ciebie dane są prywatne i objęte polityką obrony danych osobowych.
Jak mogę się zalogować na konto MySurprise?
Otrzymasz automatyczny email z hasłem do Twojego profilu MySurprise bezpośrednio po złożenia pierwszego zamówienia. Możesz się zalogować poprzez kliknięcie w ikonę MySurprise w prawym górnym rogu strony.
Zapomniałem hasło do mojego konta MySurprise. Co mogę zrobić?
Nie ma problemu jeśli zapomniałeś lub zgubiłeś swoje hasło. Kliknij w link “Zapomniałem hasło”, wpisz adres email, link do aktywacji nowego hasła zostanie ponownie wysłany.
Jak zmienić informacje na moim koncie MySurprise?
W każdym momencie możesz dokonać dowolnych zmian w swoich danych za pośrednictwem konta Mysurprise. Wprowadzone informacje zostaną wykorzystane do kolejnego zamówienia.
Nie chcę już otrzymywać maili z YourSurprise.
Szkoda, ze nie chcesz już otrzymywać od nas maili. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Jeżeli kiedyś zmienisz zdanie, zawsze jesteś mile widziany!