Personalizowane Riondo Prosecco Spumante
Wino w grawerowanej skrzynce - Riondo Prosecco Spumante
Opcje dostawy
- Swobodna personalizacja zdjęciem i/lub tekstem
- Mnóstwo wzorów do wyboru w edytorze
- Najlepsze gatunki win
- Najwyższa jakość personalizacji
Specyfikacje prezentów
Personalizacja: imię, tekst, logo, data, logo
Miejsce personalizacji: pokrywa skrzynki
Wymiary skrzynki: 36,5 x 12 x 11 cm
Wymiary pokrywy: 35,6 x 10,2 x 0,3 cm
Uwaga: Drewno jest materiałem naturalnym więc efekt końcowy może nieznacznie różnić się od przedstawionego na podglądzie. Grawerunek jest bezbarwny i polega na wyryciu stworzonego projektu bezpośrednio w drewnie bez jego zabarwienia.
Drewniana obudowa wykonana jest z drewna z certyfikatem FSC.
Więcej informacji o winie:
Kraj: Włochy
Region: Veneto
Szczep: chardonnay, glera
Kolor: białe
Rodzaj: prosecco - wino mulsujące
Pojemność: 750 ml
Zawartość alkoholu: 11%
Wskazówki kulinarne: Aperitief, przystawki, przekąski, dania wegetariańskie
Kogo zaskoczysz butelką wina Riondo Prosecco Spumante w luksusowej skrzynce?
Luksusowa drewniana skrzynia wykonana jest z trwałego drewna z certyfikatem FSC, który wspiera zrównoważoną i odpowiedzialną gospodarkę leśną. Zaprojektowanie idealnego prezentu jeszcze nigdy nie było tak proste.Dodaj wybrany tekst w łatwym w obsłudze edytorze oraz wybierz jeden z naszych projektów lub układów zdjęć i gotowe. Twój projekt zostanie wygrawerowany w najwyższej jakości na powierzchni pokrywy skrzynki. Nie zwlekaj i przejdź do edytora!
Czy jesteś zainteresowany złożeniem zamówieniem większej ilości? Skontaktuj się z naszym działem biznesowym.
FAQ
Personalizacja i zamawianie
Co to jest personalizacja i jak to działa?Możesz zaprojektować swój prezent, klikając przycisk "Przejdź do edytora". W edytorze prezentów możesz stworzyć dowolny projekt: dodaj własne zdjęcia i / lub tekst oraz wybrać jeden z naszych gotowych wzorów lub kolarzy.
Czy personalizacja jest wliczona w cenę?
Cena podana na stronie internetowej obejmuje personalizację Twojego prezentu - ilość zdjęć lub tekstów nie wpływa na cenę produktu
Skąd mam wiedzieć, czy moje zdjęcie ma odpowiednią jakość?
Chcemy mieć pewność, że będziesz w pełni zadowolony ze swojego prezentu. Dlatego ważne jest, aby używać zdjęć wysokiej jakości. Jeśli nie masz pewności co do jakości zdjęcia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i dołącz zdjęcie wraz z prezentem, który chcesz zamówić. Będą oni mogli sprawdzić dla Ciebie jakość zdjęcia!
Format zdjęć?
Pliki JPG i PNG mogą być dodane w edytorze. Jeśli masz zdjęcie lub grafikę w innym formacie i nie możesz sam go zmienić skontaktuj się z nami, z chęcią pomożemy!
Co zrobić, jeśli kolor lub opcja prezentu, którą chcę, nie jest dostępna?
Czy szukasz konkretnego prezentu lub prezentu w określonym kolorze, ale czy nie jest to wymienione na stronie internetowej? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta!
Jak dodać kartę z życzeniami do mojego prezentu? Klikając "Kartkę prezentową" w naszym koszyku, możesz dodać kartę do swojego prezentu. Możesz umieścić wiadomość na darmowym bileciku, więc odbiorca będzie wiedział dokładnie, komu podziękować za tę cudowną niespodziankę.
Czy mój prezent będzie zapakowany?
Obecnie nie mamy (jeszcze) usługi pakowania prezentów do owijania prezentów. Dostarczamy nasze prezenty w fajnym pudełku, ewentualnie możesz dokupić kopertę lub pudełko prezentowe.
Czas dostawy, opcje dostawy oraz koszty dostawy
Czy mogę wybrać datę dostawy?Niestety nie ma możliwości samemu wybrać datę dostawy. Na stronie produktu pokazujemy najbardziej prawdopodobną datę doręczenia w momencie składania zamówienia.
Jaki jest czas dostawy i kiedy otrzymam mój prezent?
Przewidywany czas dostawy można znaleźć na stronie produktu.
Jakie opcje dostawy mogę wybrać?
W koszyku zamówień mamy kilka opcji dostawy. Termin pokazany na stronie produktu odnosi się do najtańszej i najwolniejszej formy wysyłki.
Zapłata
Jak mogę zapłacić zamówienie?Oferujemy następujące formy płatności: Przelewy24, Dotpay, karta kredytowa, lub przelew bankowy. W przypadku zwykłego przelewu należy wziąć pod uwagę dodatkowo do 3 dni przedłużenia dostawy - kwota musi zostać zaksięgowana, aby zamówienie trafiło do produkcji. Robiąc przelew, należy wybrać Przelew Krajowy Europejski.
Otrzymano prezent
Co zrobić, jeśli zamówienie nie jest spełnia oczekiwań?Skontaktuj się z działem obsługi klienta, chętnie pomożesz znaleźć właściwe rozwiązanie.
Czy faktura jest wysyłana razem z zamówieniem?
Żaden rachunek lub faktura nie jest wysyłany z zamówieniem. Faktura zostanie wysłana w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki. Możesz ją również znaleźć na koncie MySurprise. Dzięki temu możesz wysłać prezent bezpośrednio do odbiorcy, co będzie prawdziwą niespodzianką!
Zapytanie ofertowe
Chcesz zamówić większą ilość prezentów? Uzupełnij formularz i otrzymaj natychmiastową wycenę. Jesteśmy dostępni w dni robocze od 8:30 do 17:00. By przyspieszyć wycenę, wpisz w miejscu na uwagi informacje o miejscu dostawy, rodzaju personalizacji, typie fakturowania zamówienia oraz numer NIP firmy.