Personalizowana Szampan - René Schloesser Rosé
Szampan w drukowanym etui - René Schloesser rosé (750ml)
Opcje dostawy
- Super szybka realizacja zamówienia
- Gwarancja najwyższej jakości
- Gwarantowana jakość 100%
Specyfikacje prezentów
Personalizacja: ze zdjęciem, nazwą, kolażem lub logo
Umiejscowienie personalizacji: na pokrywie drewnianej skrzynki
Nadruk: ostry jak brzytwa iw pełnym kolorze
Wymiary obudowy na wino: 36,5 x 12 x 11 cm
Wymiary pokrowca na wino: 35,6 x 10,2 x 0,3 cm
Drewno posiada certyfikat FSC.
Więcej informacji o szampanie
Nazwisko: René Schloesser
Rodzaj wina: musujące różowe
Zawartość: 750 ml
Kraj pochodzenia: Francja
Gatunek winogron: Pinot Noir, Chardonnay, Pinot Meunier
Charakter: Szampan René Schloesser posiada aromaty czerwonych owoców, takich jak czarna porzeczka i malina. Doskonale komponuje się z białymi mięsami i deserami.
Kogo zaskoczysz butelką szampana René Schloesser w luksusowym drukowanym etui?
Luksusowa skrzynka na wino wykonana jest z trwałego drewna z certyfikatem FSC. Oznacza to, że dokładasz wszelkich starań, aby wspierać zrównoważoną i odpowiedzialną gospodarkę leśną. Zawiera wyśmienitą butelkę wina musującego. Personalizacja własnej drukowanej skrzynki na wino jest łatwa. Po prostu dodaj swoje ulubione zdjęcie, nazwę lub tekst w Edytorze. Zbyt wiele świetnych zdjęć do wyboru? Następnie utwórz kolaż! Twoje dzieło nadrukujemy na okładce w ostrej jak brzytwa jakości iw pełnym kolorze. Stwórz teraz swój prezent z szampanem!
Chcesz zamówić większe ilości? W celu uzyskania dalszych informacji prosimy o kontakt z naszym działem biznesowym.
FAQ
Personalizacja i zamawianie
Co to jest personalizacja i jak to działa?Możesz zaprojektować swój prezent, klikając przycisk "Przejdź do edytora". W edytorze prezentów możesz stworzyć dowolny projekt: dodaj własne zdjęcia i / lub tekst oraz wybrać jeden z naszych gotowych wzorów lub kolarzy.
Czy personalizacja jest wliczona w cenę?
Cena podana na stronie internetowej obejmuje personalizację Twojego prezentu - ilość zdjęć lub tekstów nie wpływa na cenę produktu
Skąd mam wiedzieć, czy moje zdjęcie ma odpowiednią jakość?
Chcemy mieć pewność, że będziesz w pełni zadowolony ze swojego prezentu. Dlatego ważne jest, aby używać zdjęć wysokiej jakości. Jeśli nie masz pewności co do jakości zdjęcia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i dołącz zdjęcie wraz z prezentem, który chcesz zamówić. Będą oni mogli sprawdzić dla Ciebie jakość zdjęcia!
Format zdjęć?
Pliki JPG i PNG mogą być dodane w edytorze. Jeśli masz zdjęcie lub grafikę w innym formacie i nie możesz sam go zmienić skontaktuj się z nami, z chęcią pomożemy!
Co zrobić, jeśli kolor lub opcja prezentu, którą chcę, nie jest dostępna?
Czy szukasz konkretnego prezentu lub prezentu w określonym kolorze, ale czy nie jest to wymienione na stronie internetowej? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta!
Jak dodać kartę z życzeniami do mojego prezentu? Klikając "Kartkę prezentową" w naszym koszyku, możesz dodać kartę do swojego prezentu. Możesz umieścić wiadomość na darmowym bileciku, więc odbiorca będzie wiedział dokładnie, komu podziękować za tę cudowną niespodziankę.
Czy mój prezent będzie zapakowany?
Obecnie nie mamy (jeszcze) usługi pakowania prezentów do owijania prezentów. Dostarczamy nasze prezenty w fajnym pudełku, ewentualnie możesz dokupić kopertę lub pudełko prezentowe.
Czas dostawy, opcje dostawy oraz koszty dostawy
Czy mogę wybrać datę dostawy?Niestety nie ma możliwości samemu wybrać datę dostawy. Na stronie produktu pokazujemy najbardziej prawdopodobną datę doręczenia w momencie składania zamówienia.
Jaki jest czas dostawy i kiedy otrzymam mój prezent?
Przewidywany czas dostawy można znaleźć na stronie produktu.
Jakie opcje dostawy mogę wybrać?
W koszyku zamówień mamy kilka opcji dostawy. Termin pokazany na stronie produktu odnosi się do najtańszej i najwolniejszej formy wysyłki.
Zapłata
Jak mogę zapłacić zamówienie?Oferujemy następujące formy płatności: Przelewy24, Dotpay, karta kredytowa, lub przelew bankowy. W przypadku zwykłego przelewu należy wziąć pod uwagę dodatkowo do 3 dni przedłużenia dostawy - kwota musi zostać zaksięgowana, aby zamówienie trafiło do produkcji. Robiąc przelew, należy wybrać Przelew Krajowy Europejski.
Otrzymano prezent
Co zrobić, jeśli zamówienie nie jest spełnia oczekiwań?Skontaktuj się z działem obsługi klienta, chętnie pomożesz znaleźć właściwe rozwiązanie.
Czy faktura jest wysyłana razem z zamówieniem?
Żaden rachunek lub faktura nie jest wysyłany z zamówieniem. Faktura zostanie wysłana w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki. Możesz ją również znaleźć na koncie MySurprise. Dzięki temu możesz wysłać prezent bezpośrednio do odbiorcy, co będzie prawdziwą niespodzianką!
Zapytanie ofertowe
Chcesz zamówić większą ilość prezentów? Uzupełnij formularz i otrzymaj natychmiastową wycenę. Jesteśmy dostępni w dni robocze od 8:30 do 17:00. By przyspieszyć wycenę, wpisz w miejscu na uwagi informacje o miejscu dostawy, rodzaju personalizacji, typie fakturowania zamówienia oraz numer NIP firmy.