Spersonalizowana tuba upominkowa Oreo XXL
Opcje dostawy
- Super szybka realizacja zamówienia
- Gwarancja najwyższej jakości
- Gwarantowana jakość 100%
Specyfikacje prezentów
Liczba pakietów w zestawie: 6 opakowań Oreo Original (14 ciasteczek w każdym opakowaniu)
Wymiary tuby: 38,2 x 10,4 cm
Waga: 1000 gramów
Personalizacja: zdjęcie, imię i/lub wiadomość osobista
Nadruk: doskonały obraz i w pełnym kolorze
Ciastka kanapkowe o smaku czekoladowym z nadzieniem o smaku waniliowym (29%). Składniki: mąka pszenna , cukier, olej palmowy, olej rzepakowy, kakao w proszku o obniżonej zawartości tłuszczu 4,3%, skrobia pszenna, syrop glukozowo-fruktozowy, substancje spulchniające (węglany amonu, węglany potasu, węglany sodu), sól, emulgator (lecytyny sojowe). , regulator kwasowości (wodorotlenek sodu), aromat.
Informacje o alergenach:
Zawiera soję, zboża zawierające gluten, pszenicę . Może zawierać śladowe ilości mleka .
Proszę zanotować:
Ze względów technicznych nie można używać cyrylicy, znaków azjatyckich, greckich ani znaków specjalnych.
Zaskocz koneserów ciastek w swoim życiu ich własną tubą prezentową Mega Oreo!
Twój spersonalizowany prezent obejmuje aż 6 opakowań Oreo Original, każde zawierające 14 pysznych ciasteczek. Mnóstwo do dzielenia się lub cieszenia się przez długi czas! Stworzenie spersonalizowanego prezentu Oreo jest łatwe! Dodaj swoje ulubione zdjęcie, imię odbiorcy i/lub swoją osobistą wiadomość w naszym edytorze online i... to wszystko! Z wielką starannością wykonamy i wyślemy Twój prezent na wybrany przez Ciebie adres. Więc na co czekasz? Stwórz teraz własną tubę upominkową XXL Oreo!
FAQ
Personalizacja i zamawianie
Co to jest personalizacja i jak to działa?Możesz zaprojektować swój prezent, klikając przycisk "Przejdź do edytora". W edytorze prezentów możesz stworzyć dowolny projekt: dodaj własne zdjęcia i / lub tekst oraz wybrać jeden z naszych gotowych wzorów lub kolarzy.
Czy personalizacja jest wliczona w cenę?
Cena podana na stronie internetowej obejmuje personalizację Twojego prezentu - ilość zdjęć lub tekstów nie wpływa na cenę produktu
Skąd mam wiedzieć, czy moje zdjęcie ma odpowiednią jakość?
Chcemy mieć pewność, że będziesz w pełni zadowolony ze swojego prezentu. Dlatego ważne jest, aby używać zdjęć wysokiej jakości. Jeśli nie masz pewności co do jakości zdjęcia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i dołącz zdjęcie wraz z prezentem, który chcesz zamówić. Będą oni mogli sprawdzić dla Ciebie jakość zdjęcia!
Format zdjęć?
Pliki JPG i PNG mogą być dodane w edytorze. Jeśli masz zdjęcie lub grafikę w innym formacie i nie możesz sam go zmienić skontaktuj się z nami, z chęcią pomożemy!
Co zrobić, jeśli kolor lub opcja prezentu, którą chcę, nie jest dostępna?
Czy szukasz konkretnego prezentu lub prezentu w określonym kolorze, ale czy nie jest to wymienione na stronie internetowej? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta!
Jak dodać kartę z życzeniami do mojego prezentu? Klikając "Kartkę prezentową" w naszym koszyku, możesz dodać kartę do swojego prezentu. Możesz umieścić wiadomość na darmowym bileciku, więc odbiorca będzie wiedział dokładnie, komu podziękować za tę cudowną niespodziankę.
Czy mój prezent będzie zapakowany?
Obecnie nie mamy (jeszcze) usługi pakowania prezentów do owijania prezentów. Dostarczamy nasze prezenty w fajnym pudełku, ewentualnie możesz dokupić kopertę lub pudełko prezentowe.
Czas dostawy, opcje dostawy oraz koszty dostawy
Czy mogę wybrać datę dostawy?Niestety nie ma możliwości samemu wybrać datę dostawy. Na stronie produktu pokazujemy najbardziej prawdopodobną datę doręczenia w momencie składania zamówienia.
Jaki jest czas dostawy i kiedy otrzymam mój prezent?
Przewidywany czas dostawy można znaleźć na stronie produktu.
Jakie opcje dostawy mogę wybrać?
W koszyku zamówień mamy kilka opcji dostawy. Termin pokazany na stronie produktu odnosi się do najtańszej i najwolniejszej formy wysyłki.
Zapłata
Jak mogę zapłacić zamówienie?Oferujemy następujące formy płatności: Przelewy24, Dotpay, karta kredytowa, lub przelew bankowy. W przypadku zwykłego przelewu należy wziąć pod uwagę dodatkowo do 3 dni przedłużenia dostawy - kwota musi zostać zaksięgowana, aby zamówienie trafiło do produkcji. Robiąc przelew, należy wybrać Przelew Krajowy Europejski.
Otrzymano prezent
Co zrobić, jeśli zamówienie nie jest spełnia oczekiwań?Skontaktuj się z działem obsługi klienta, chętnie pomożesz znaleźć właściwe rozwiązanie.
Czy faktura jest wysyłana razem z zamówieniem?
Żaden rachunek lub faktura nie jest wysyłany z zamówieniem. Faktura zostanie wysłana w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki. Możesz ją również znaleźć na koncie MySurprise. Dzięki temu możesz wysłać prezent bezpośrednio do odbiorcy, co będzie prawdziwą niespodzianką!
Zapytanie ofertowe
Chcesz zamówić większą ilość prezentów? Uzupełnij formularz i otrzymaj natychmiastową wycenę. Jesteśmy dostępni w dni robocze od 8:30 do 17:00. By przyspieszyć wycenę, wpisz w miejscu na uwagi informacje o miejscu dostawy, rodzaju personalizacji, typie fakturowania zamówienia oraz numer NIP firmy.