Osobiste prezenty na każdą chwilę

Wykonany z troską, w mgnieniu oka

Zamówione dzisiaj, szybko wysłane

Osobiste prezenty na każdą chwilę

Od wielkich uroczystości po małe, znaczące gesty – osobisty prezent mówi, co czujesz i pokazuje, jak wiele ktoś dla Ciebie znaczy.

Wykonany z troską, w mgnieniu oka

Stwórz coś wyjątkowego w zaledwie kilku krokach – z jej imieniem, swoim zdjęciem lub wiadomością, która naprawdę poruszy serce. Bez problemu, po prostu ogrom miłości na tę chwilę.

Zamówione dzisiaj, szybko wysłane

Tworzymy Twój prezent z troską i wysyłamy go w mgnieniu oka – dzięki czemu możesz go dać dokładnie we właściwym momencie, kiedy ma to największe znaczenie

Blok śnieżny ze zdjęciem

Personalizowany blok śnieżny ze zdjęciem

Produkt dostępny w magazynie
Smak

Opcje dostawy

  • Super szybka realizacja zamówienia
  • Gwarancja najwyższej jakości
  • Gwarantowana jakość 100%

Specyfikacje prezentów

Więcej informacji na fotobloku ze śniegiem 
Materiał: wysokiej jakości plexi 
Wymiary: 16 x 10,5 cm 
Grubość: 2,5 cm 
Wydruk: wysokiej jakości wydruk 
Personalizacja: zdjęciem i / lub tekstem 
Efekt: płatki śniegu z drobnym brokatem 
 

Zanurz się w świątecznej atmosferze umieszczając swoje zdjęcie w śnieżnym bloku!

Ah te święta... Ten nastrój, niepowtarzalny klimat, wyjątkowe dekoracje... Masz ochotę dodać do tego wszystkiego osobisty akcent? Zaprojektuj wyjątkowy śnieżny blok z własnym zdjęciem i tekstem! Jest to świetna alternatywa dla kuli śnieżnej, utrzymany w świątecznym klimacie, lecz o bardziej osobistej formie. Wybierz swoje ulubione zdjęcie i przenieś się do krainy wiecznego śniegu, zamkniętej w tym gadżeciarskim fotobloku!
Stwórz wyjątkową ozdobę dla siebie, lub zaprojektuj prezent dla bliskiej Ci osoby!

FAQ

Personalizacja i zamawianie

Co to jest personalizacja i jak to działa?
Możesz zaprojektować swój prezent, klikając przycisk "Przejdź do edytora". W edytorze prezentów możesz stworzyć dowolny projekt: dodaj własne zdjęcia i / lub tekst oraz wybrać jeden z naszych gotowych wzorów lub kolarzy.

Czy personalizacja jest wliczona w cenę?
Cena podana na stronie internetowej obejmuje personalizację Twojego prezentu - ilość zdjęć lub tekstów nie wpływa na cenę produktu

Skąd mam wiedzieć, czy moje zdjęcie ma odpowiednią jakość?
Chcemy mieć pewność, że będziesz w pełni zadowolony ze swojego prezentu. Dlatego ważne jest, aby używać zdjęć wysokiej jakości. Jeśli nie masz pewności co do jakości zdjęcia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i dołącz zdjęcie wraz z prezentem, który chcesz zamówić. Będą oni mogli sprawdzić dla Ciebie jakość zdjęcia!

Format zdjęć?
Pliki JPG i PNG mogą być dodane w edytorze. Jeśli masz zdjęcie lub grafikę w innym formacie i nie możesz sam go zmienić skontaktuj się z nami, z chęcią pomożemy!

Co zrobić, jeśli kolor lub opcja prezentu, którą chcę, nie jest dostępna?
Czy szukasz konkretnego prezentu lub prezentu w określonym kolorze, ale czy nie jest to wymienione na stronie internetowej? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta!

Jak dodać kartę z życzeniami do mojego prezentu? Klikając "Kartkę prezentową" w naszym koszyku, możesz dodać kartę do swojego prezentu. Możesz umieścić wiadomość na darmowym bileciku, więc odbiorca będzie wiedział dokładnie, komu podziękować za tę cudowną niespodziankę.

Czy mój prezent będzie zapakowany?
Obecnie nie mamy (jeszcze) usługi pakowania prezentów do owijania prezentów. Dostarczamy nasze prezenty w fajnym pudełku, ewentualnie możesz dokupić kopertę lub pudełko prezentowe.

Czas dostawy, opcje dostawy oraz koszty dostawy

Czy mogę wybrać datę dostawy?
Niestety nie ma możliwości samemu wybrać datę dostawy. Na stronie produktu pokazujemy najbardziej prawdopodobną datę doręczenia w momencie składania zamówienia.

Jaki jest czas dostawy i kiedy otrzymam mój prezent?
Przewidywany czas dostawy można znaleźć na stronie produktu.

Jakie opcje dostawy mogę wybrać?
W koszyku zamówień mamy kilka opcji dostawy. Termin pokazany na stronie produktu odnosi się do najtańszej i najwolniejszej formy wysyłki.

Zapłata

Jak mogę zapłacić zamówienie?
Oferujemy następujące formy płatności: Przelewy24, Dotpay, karta kredytowa, lub przelew bankowy. W przypadku zwykłego przelewu należy wziąć pod uwagę dodatkowo do 3 dni przedłużenia dostawy - kwota musi zostać zaksięgowana, aby zamówienie trafiło do produkcji. Robiąc przelew, należy wybrać Przelew Krajowy Europejski.

Otrzymano prezent

Co zrobić, jeśli zamówienie nie jest spełnia oczekiwań?
Skontaktuj się z działem obsługi klienta, chętnie pomożesz znaleźć właściwe rozwiązanie.

Czy faktura jest wysyłana razem z zamówieniem?
Żaden rachunek lub faktura nie jest wysyłany z zamówieniem. Faktura zostanie wysłana w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki. Możesz ją również znaleźć na koncie MySurprise. Dzięki temu możesz wysłać prezent bezpośrednio do odbiorcy, co będzie prawdziwą niespodzianką!

Opinie

9.6 / 10

5,123 opinie (2 odpowiedzi)

5 / 5

Prezent dotarł do mnie i jest piękny. Czeka na ofiarowania go jako prezent

Klaudia, 15 Dec 2021

5 / 5

Szybko, sprawnie!

Anna, 28 Dec 2020

Zapytanie ofertowe

Chcesz zamówić większą ilość prezentów? Uzupełnij formularz i otrzymaj natychmiastową wycenę. Jesteśmy dostępni w dni robocze od 8:30 do 17:00. By przyspieszyć wycenę, wpisz w miejscu na uwagi informacje o miejscu dostawy, rodzaju personalizacji, typie fakturowania zamówienia oraz numer NIP firmy.

+31 111 700 212
Każdy prezent z dowolną personalizacją
Zamówienia już od 1 sztuki
Dostawa do każdego kraju
Super szybka realizacja

Czy wolisz otrzymać ofertę poprzez email?