Spersonalizowany korek do wina
Specyfikacje prezentów
Materiał: tworzywo sztuczne
Wymiary nadruku: Ø 2,5 cm
Kolor: srebrny
Personalizacja: ze zdjęciem i/lub tekstem
Nadruk: doskonały obraz i w pełnym kolorze
Informacje dodatkowe: korek do wina nie zawiera BPA i nie nadaje się do mycia w zmywarce
Spersonalizowany korek do wina idealny na prezent!
Niezależnie od tego, czy bierzesz udział w parapetówce i chcesz zaskoczyć gospodarza lub gospodynię spersonalizowanym prezentem, czy też chcesz obdarować rodzica z okazji Dnia Ojca lub Matki, spersonalizowany korek do wina jest zawsze dobrym wyborem. Ten wyjątkowy prezent nadaje się również na rocznice, ponieważ na korku do wina można wydrukować zdjęcie szczęśliwej pary. I nie zapominajmy, że personalizowany korek do wina to także świetny prezent na wesele, gdzie para może wykorzystać korek do swojego uroczystego szampana.
Korek do wina wykonany jest z wysokiej jakości tworzywa sztucznego, dzięki czemu wino pozostaje świeże i zachowuje swój aromat. Dzięki eleganckiemu, srebrnemu wzornictwu korek wygląda elegancko i idealnie pasuje do każdej butelki. Możesz spersonalizować korek do wina własnym zdjęciem i/lub tekstem, dzięki czemu prezent będzie wyjątkowy. Dzięki średnicy 2,5 cm nadruk idealnie dopasowuje się do obrazu i pozwala naprawdę zabłysnąć Twojemu zdjęciu lub tekstowi.
Spersonalizowany korek do wina nie zawiera BPA, co oznacza, że możesz spokojnie cieszyć się ulubionymi winami. Należy tylko pamiętać, że zatyczki nie można myć w zmywarce, dlatego należy myć ją ręcznie, aby zachować nadruk w dobrym stanie.
FAQ
Personalizacja i zamawianie
Co to jest personalizacja i jak to działa?Możesz zaprojektować swój prezent, klikając przycisk "Przejdź do edytora". W edytorze prezentów możesz stworzyć dowolny projekt: dodaj własne zdjęcia i / lub tekst oraz wybrać jeden z naszych gotowych wzorów lub kolarzy.
Czy personalizacja jest wliczona w cenę?
Cena podana na stronie internetowej obejmuje personalizację Twojego prezentu - ilość zdjęć lub tekstów nie wpływa na cenę produktu
Skąd mam wiedzieć, czy moje zdjęcie ma odpowiednią jakość?
W edytorze prezentów otrzymasz powiadomienie, jeśli jakość obrazu jest niewystarczająca. Czy masz wątpliwości co do jakości obrazu przed lub po tym powiadomieniu? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta; chętnie Ci pomogą!
Format zdjęć?
Pliki JPG i PNG mogą być dodane w edytorze. Jeśli masz zdjęcie lub grafikę w innym formacie i nie możesz sam go zmienić skontaktuj się z nami, z chęcią pomożemy!
Co zrobić, jeśli kolor lub opcja prezentu, którą chcę, nie jest dostępna?
Czy szukasz konkretnego prezentu lub prezentu w określonym kolorze, ale czy nie jest to wymienione na stronie internetowej? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta!
Jak dodać kartę z życzeniami do mojego prezentu? Klikając "Kartkę prezentową" w naszym koszyku, możesz dodać kartę do swojego prezentu. Możesz umieścić wiadomość na darmowym bileciku, więc odbiorca będzie wiedział dokładnie, komu podziękować za tę cudowną niespodziankę.
Czy mój prezent będzie zapakowany?
Obecnie nie mamy (jeszcze) usługi pakowania prezentów do owijania prezentów. Dostarczamy nasze prezenty w fajnym pudełku, ewentualnie możesz dokupić kopertę lub pudełko prezentowe.
Czas dostawy, opcje dostawy oraz koszty dostawy
Czy mogę wybrać datę dostawy?Niestety nie ma możliwości samemu wybrać datę dostawy. Na stronie produktu pokazujemy najbardziej prawdopodobną datę doręczenia w momencie składania zamówienia.
Jaki jest czas dostawy i kiedy otrzymam mój prezent?
Przewidywany czas dostawy można znaleźć na stronie produktu.
Jakie opcje dostawy mogę wybrać?
W koszyku zamówień mamy kilka opcji dostawy. Termin pokazany na stronie produktu odnosi się do najtańszej i najwolniejszej formy wysyłki.
Zapłata
Jak mogę zapłacić zamówienie?Oferujemy następujące formy płatności: Przelewy24, Dotpay, karta kredytowa, lub przelew bankowy. W przypadku zwykłego przelewu należy wziąć pod uwagę dodatkowo do 3 dni przedłużenia dostawy - kwota musi zostać zaksięgowana, aby zamówienie trafiło do produkcji. Robiąc przelew, należy wybrać Przelew Krajowy Europejski.
Otrzymano prezent
Co zrobić, jeśli zamówienie nie jest spełnia oczekiwań?Skontaktuj się z działem obsługi klienta, chętnie pomożesz znaleźć właściwe rozwiązanie.
Czy faktura jest wysyłana razem z zamówieniem?
Żaden rachunek lub faktura nie jest wysyłany z zamówieniem. Faktura zostanie wysłana w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki. Możesz ją również znaleźć na koncie MySurprise. Dzięki temu możesz wysłać prezent bezpośrednio do odbiorcy, co będzie prawdziwą niespodzianką!
Zapytanie ofertowe
Chcesz zamówić większą ilość prezentów? Uzupełnij formularz i otrzymaj natychmiastową wycenę. Jesteśmy dostępni w dni robocze od 8:30 do 17:00. By przyspieszyć wycenę, wpisz w miejscu na uwagi informacje o miejscu dostawy, rodzaju personalizacji, typie fakturowania zamówienia oraz numer NIP firmy.